fbpx

Psihologi razkivajo, kakšna je vaša osebnost glede na stil vašega božičnega drevesa

Foto: envato

Nekateri ljudje za božič okrasijo naravno drevesce, medtem ko drugi raje kupijo umetno smrečico, ki jo lahko uporabijo večkrat. Postavitev božičnih okraskov, lučk in drevesa, lahko veliko pove o vaši osebnosti. Psihologi razkrivajo, kakšna je vaša osebnost glede na stil božičnega drevesa.

1. Trend

Če imate doma drevesce, ki je okrašeno v rožnati, modri ali zeleni barvi, pomeni, da ste živahna osebnost. Radi izstopate iz množice, spremljate najnovejše trende, ste pogumni in se ne bojite povedati, kar si mislite.

2. Tradicionalno

Ni lepšega kot pravo, tradicionalno božično drevo. To pomeni, da cenite družino, kakovosten čas, tradicijo in, kar je morda najpomembneje pristnost, smeh, veselje. Vaš dom krasi naravno drevo, saj umetno nikoli ni bila vaša izbira.

3. Majhno

Če ste izbrali takšno božično drevesce, pomeni, da ste skromna in mirna oseba, ki ne potrebuje dodatne pozornosti. Cenite kar imate, in se ne obremenjujete z malenkostmi. Trdno stojite za svojimi prepričanji in dejanji. Varčujete s prostorom, cenite svoj čas in denar.

4. Glamurzno

Če imate takšno drevesce, ste oseba, ki ji v življenju veliko pomeni, blišč, eleganca in glamuroznost. Radi se izpostavljate in cenite lepe stvari v življenju. Vendar pa so to vse lastnosti, ki jih imate, saj ste čustveno zelo zahtevna oseba.

5. Retro

Na vašem drevesu je polno okraskov različnih oblik. Za vas božič pomeni spoštovanje preteklosti, cenite pa tudi družinsko zgodovino in čas, ki ga preživite s svojimi bližnjimi, saj ste zelo sentimentalna oseba.

6. Modernistično

Če imate doma drevo posebnih oblik in vaše drevo ni zeleno, pomeni, da ste drzna oseba, ki rada krši pravila. Vedno iščete potrditev in ste pripravljeni pokazati svojo moč.

7. Minimalistično

Če doma nimate drevesa in ste okraske obesili le na drevesne veje, pomeni, da ste oseba, ki razmišlja izven okvirjev. Cenite idejo manj je več in v takšnem skladu živite tudi svoje življenje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.