Renault bo v prihodnosti svetovni trg lahkih gospodarskih vozil, ki mu v Evropi vlada že zadnjih 17 let, napadel s svojim prvim serijskim poltovornjakom. A še preden se to zgodi, je luč sveta ugledala študija z imenom Renault Alaskan, ki pa je za razliko od ostalih prihajajočih Renaultovih modelov ne bomo videli na avtosalonu v Frankfurtu, kjer bo na ogled ''le'' paleta novincev med osebnimi vozili s Talismanom na čelu.
Renault s študijo poltovornjaka Alaskan jasno nakazuje, da njegove visoke ambicije na področju gospodarskih vozil segajo dlje od lastnega vrtička, to je Evrope, kjer je že 17 let vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil, kar namerava ostati. A ker v tem segmentu vozil kar tretjino prodaje predstavljajo poltovornjaki in ker želi svoj položaj izboljšati predvsem v svetovnem merilu je prvi pristen serijski poltovornjak– Renault Duster Oroch ne velja za pravega Renaulta, saj je to pravzaprav Dacia Duster, ki nima svetovnih ambicij in je ”obsojena” na južnoameriški trg- logična poteza v zasledovanju tega cilja.
Alaskan si deli ”arhitekturo” z Nissanom Navaro, enotonska mrcina bikaste postave pa je obuta v 21-palčna kolesa. Žene jo štirivaljni dizelski motor z dvema turbinskima polnilnikoma (tehnologija Twin Turbo mu zagotavlja navor in odzivnost že pri nizkih vrtljajih), ki si ga je sposodila pri kombiju Master, medtem ko je oblikovne elemente pobirala predvsem pri Renaultovih križancih.
PREBERITE ŠE: Renault Talisman – naslednik Lagune je tu
Renault Alaskan se ponaša s svetilnimi diodami Full-LED, zanimiva izpušna aluminijasta cev pa je postavljena na sredino. V oči pa padejo tudi dodatki modre in rumene barve na platiščih, na zavornih čeljustih, ogledalih in prednji vlečni kljuki. Izraža odločnost in moč, velik logotip na maski pa daje vtis statusnega vozila. Tovorni prostor se ponaša s tremi vzdolžnimi žlebovi, da tovor ostane na svojem mestu. Kljub svojemu pedigreju pa Alaskan ni uporaben le za garaška dela, ampak tudi za potovanja po cestah, za športno rabo in pustolovščine. Tovorni prostor lahko tako namesto delovnega materiala napolni oprema za prostočasne dejavnosti kot so kolesa, kamp oprema, supi, ipd. Kljub temu, da gre za študijo, bo serijski model skorajda zrcalna slika Alaskana, vsaj kar se tiče mer. Na voljo bo z različnimi motorji, njegov status pa bo pick-up višjega razreda.
Več informacij:
renault.si