fbpx

Rimac C_Two: električni superšportnik je šokiral Ženevo!

Rimac C_Two

Kar 1914 konjskih moči in 1,85 sekunde od 0 do 100 km/h? Da, tudi to je mogoče. Rimac je z modelom C_Two ponovno prestopil vse meje in postavil povsem nove mejnike električnim superavtomobilom.

Rimac C_Two je bil verjetno eden izmed bolj pričakovanih hiperavtomobilov na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. S tehničnimi podatki so nas naravnost šokirali, saj mejijo že na tiste iz znanstvene fantastike. C_Two ima kar 1914 konjskih moči in ogromnih 2.300 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potrebuje le 1,85 sekunde in se lahko požene vse do 412 km/h. Če ga ne vozite v mejah zmogljivosti, lahko z enim polnjenjem baterij prevozite do 650 kilometrov, merjeno po standardu NEDC. Celoten avtomobil je bil zasnovan povsem na novo, ne da bi si karkoli izposodili pri njegovem predhodniku.


Za vse te hiperštevilke so zaslužni štirje elektromotorji, ki so nameščeni vsak v svojem kolesu. S tem je omogočen štirikolesni pogon, računalnik pa s pomočjo sistema za razporeditve navora poskrbi za optimalen navor, ki ga posamezno kolo v danem trenutku potrebuje. Rimac C_Two uporablja kar 4 menjalnike, za vsako kolo svojega, za hlajenje komponent pa skrbi 7 hladilnikov. Litij, magnezij in nikelj boste našli v bateriji, ki ima zmogljivost 120 kWh. 8 kamer, 2 svetlobna radarja, 6 radarjev in 12 ultrasoničnih tipal. Vse to omogoča visoko stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da ste lahko za volanom Rimacove superzverine povsem sproščeni in jo vozite brez vsakršnega napora.

Rimac C_Two
Rimac C_Two

Dizajn je seveda primeren Rimacovi zmogljivosti. Futurističen in oblikovan zgolj z eno mislijo. Biti najhitrejši električni avtomobil na svetu. Uporabo karbonskih vlaken zasledimo skorajda po celem avtomobilu, še posebno pri strehi, aerodinamičnih dodatkih in tako imenovanem karbonskem monokoku, ki ima strukturno integriran baterijski paket. V notranjosti nas pred voznikom pozdravi velik zaslon, na osrednji konzoli pa mu družbo dela informacijsko-zabavni zaslon. Tudi klimatsko napravo upravljamo prek majhnih zaslonov. Ponuja celo možnost, ki bolj spominja na videoigro kot na kaj drugega. V navigacijski sistem lahko namreč namestimo posamezno dirkališče, tehnologija pa nam nato posreduje informacije o idealni liniji in optimalnih točkah zaviranja. Od materialov v notranjosti prevladujejo karbonska vlakna v kombinaciji s semišem.

Osupljiva notranjost
Osupljiva notranjost

Hiperelektrični Rimac C_Two bo na voljo v zgolj 150 primerkih in bo na ceste zapeljal v letu 2020. Cena bo seveda zmogljivosti primerna, le vprašanje je, pri koliko milijonih evrov se bo ustavila. Videli smo, kaj zmore njegov predhodnik, in nestrpni smo že, da vidimo, kaj zmore najnovejša in najnaprednejša električna zverina.

Galerija – Rimac C_Two

Dodatne Informacije

Več informacij:
rimac-automobili.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.