fbpx

Rivian ALSO TM-B: E-kolo, ki vozi kot sanje in izgleda kot prihodnost

Pedal-by-wire revolucija, ki preoblikuje dvokolesno mobilnost

ALSO TM-B
Foto: ALSO

Rivianov podmladek ALSO je s TM-B e-kolesom ustvaril nekaj, kar ni le kolo, ampak prava tehnološka simfonija. Z drzno estetiko, modularno zasnovo in avtomobilskim pedigrejem je to stroj, ki bo navdušil vse, od mestnih popotnikov do avanturističnih duš.

Predstavljajte si, da vzamete vse, kar je Rivian naredil s svojimi električnimi tovornjaki – drzno inovativnost, robustno estetiko in tehnološko čarovnijo – ter to stisnete v e-kolo. Rezultat? ALSO TM-B, električno kolo, ki ni le prevozno sredstvo, ampak izjava o tem, kako daleč lahko seže dvokolesna mobilnost. Če mislite, da so e-kolesa dolgočasna, vas bo TM-B prisilil, da ponovno premislite. S pedal-by-wire sistemom, modularno zasnovo in kokpitom, ki bi lahko krasil vesoljsko plovilo, je to kolo, ki ga ne morete ignorirati. Pripravite se na vožnjo, ki je polna moči, stila in kančka ironije – ker, bodimo iskreni, kdo potrebuje avto, ko imaš to?

Foto: ALSO

Pedal-by-wire: Prihodnost je tu

DreamRide – ko pedala postanejo čarovnija

Srce TM-B je njegov DreamRide pedal-by-wire sistem, ki na glavo postavlja vse, kar ste mislili, da veste o kolesarjenju. Namesto klasične mehanske povezave med pedali in zadnjim kolesom, tukaj pedala poganjajo generator, ki polni baterijo, medtem ko ločen motor z Gates Carbon pasom poganja zadnje kolo. Zveni zapleteno? Morda, ampak v praksi je to čista poezija. Z 10 stopnjami pomoči – od avtomatske do ročne – je vožnja tako intuitivna, da se zdi, kot da kolo bere vaše misli. In z močjo do 182 Nm (134 lb-ft) navora, lahko premagate še tako strm klanec brez kaplje znoja.

Foto: ALSO
Foto: ALSO
Foto: ALSO

Specifikacije, ki jemljejo dih

  • Najvišja hitrost: 45 km/h (28 mph) s pomočjo pedal, 32 km/h (20 mph) samo na plin.
  • Doseg: Od 96 do 160 km (60–100 milj), odvisno od konfiguracije baterije.
  • Baterija: Izbirate lahko med 538 Wh ali 808 Wh odstranljivimi baterijami, ki se polnijo prek USB-C s hitrostjo 240 W.
  • Vzmetenje: 120 mm hoda spredaj in zračni blažilnik zadaj za gladko vožnjo po vseh terenih.
  • Zavore: Hidravlične kolutne zavore z regenerativnim sistemom in ABS-om.
  • Nosilnost: Do 147 kg (324 lbs), kar pomeni, da lahko na kolo naložite vse, od nakupov do opreme za kampiranje.

Tehnični podatki so impresivni, a prava čarobnost se zgodi, ko sedete na kolo. Regenerativno zaviranje lahko podaljša doseg za kar 25 %, kar pomeni, da lahko greste dlje, ne da bi iskali vtičnico. In če se baterija izprazni? Preprosto jo snamete in uporabite kot prenosni polnilnik za vaše naprave. Praktično, kajne?

Modularnost, ki se prilagodi vašemu življenju

Od mestnega popotnika do tovornega mula

TM-B ni le kolo – je kameleon. Zahvaljujoč modularnemu sedežnemu sistemu ga lahko brez orodja prilagodite svojim potrebam. Potrebujete udoben sedež za dnevno vožnjo v službo? Imate ga. Želite tovorne nosilce za vikend nakupe? Brez problema. Ali morda motociklistični sedež za tisto kul pozo? TM-B to zmore. Ta prilagodljivost pomeni, že kolo ni samo za eno vrsto voznika, ampak za vse, ki si želijo svobode na dveh kolesih.

Foto: ALSO
Foto: ALSO
Foto: ALSO
Foto: ALSO

Kokpit, ki bi ga zavidal Tony Stark

Namesto klasičnega nosilca za telefon, TM-B ponuja 5-palčni okrogel zaslon na dotik z vrtljivim obročem, ki spominja na armaturno ploščo prestižnega avtomobila. Navigacija, podatki o vožnji in celo varnostne funkcije, kot je avtomatski alarm, so le dotik stran. Čeprav bi kdo rekel, da je to morda malce pretirano za kolo, je ravno ta drznost tisto, kar naredi TM-B tako poseben. Kdo potrebuje pametni telefon, če imaš pametno kolo?

Rivianov DNK: Avtomobilska duša v kolesarski obliki

ALSO ni le Rivianov podmladek – je podaljšek njihove vizije. Enako kot Rivianovi električni tovornjaki, tudi TM-B stavi na vertikalno integracijo, lastniške pogone in programsko opremo, ki naredi vožnjo intuitivno. Partnerstvo z Rivianovimi servisi pomeni, da imate dostop do usposobljenih tehnikov, kar je redkost v svetu e-koles. In potem je tu še Alpha Wave čelada, ki s tehnologijo za zaščito pred rotacijskimi udarci, vgrajenim zvokom in mikrofoni z dušenjem hrupa dvigne varnost in udobje na novo raven.

Rivianova zgodba se je začela z vizijo trajnostne mobilnosti, in TM-B to dediščino nadaljuje. Čeprav je e-kolo, se zdi, kot da je pobegnilo iz laboratorija za električne avtomobile – in to je pravzaprav kompliment.

Foto: ALSO

Zaključek: Kolo, ki premika meje

ALSO TM-B ni le e-kolo; je dokaz, da lahko dvokolesna mobilnost združi moč, stil in inovativnost. S svojo pedal-by-wire tehnologijo, modularno zasnovo in avtomobilskim pristopom k oblikovanju je to kolo, ki ne sledi trendom – jih ustvarja. Za 4.500 USD (ali manj kot 4.000 USD za osnovni model, ki pride kasneje v 2026) dobite stroj, ki je enako domač na mestnih ulicah kot na podeželskih poteh.

Je TM-B popoln? Morda ne – teža ni navedena, kar lahko namiguje na robustno konstrukcijo, ki ni za vsakogar. A ko enkrat sedete nanj, občutite tisti Rivianov duh: drznost, ki pravi, da prihodnost ni nekaj, kar čakaš, ampak nekaj, kar voziš. Če iščete e-kolo, ki je več kot le prevozno sredstvo, je TM-B vreden vsakega centa. In morda še kakšnega dodatnega, samo za tisti zaslon, ki bi lahko vodil vesoljsko ladjo.

Kaj menite? Bi se usedli na TM-B in zapeljali v prihodnost? Delite svoje misli v komentarjih!

Dodatne Informacije

ridealso.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.