fbpx

Rivian pripravil kar 1,000-konjskih moči za modela Rivian R1T in Rivian R1S za modelno leto 2025

Električni pošasti za prihodnost

Rivian
Foto: Rivian

Rivian je razkril, da bosta njihova priljubljena modela R1T in R1S za leto 2025 dosegla več kot 1,025 konjskih moči. Pripravljeni za novo obdobje električnih vozil, bodo ti avtomobili prestavili meje zmogljivosti in tehnologije. Kdo bi si mislil?! 1,025konjskih moči v običajnem družinskem terencu!

Ko so v Rivianu lansirali modela R1T in R1S, je bil svet električnih vozil že na nogah. Sedaj, s prenovljenimi različicami, so pričakovanja še višja, a Rivian nas zopet ni razočaral. Vse spremembe morda ne bodo takoj vidne očesu, toda pod pokrovom in v kabini se dogajajo velike stvari.

Foto: Rivian

Moč, moč in še več moči!

Začnimo z bistvenim – močjo. Rivian je zdaj ponosen lastnik dveh vozil z več kot 1000 konjskimi močmi. Če se ti je že zdelo, da je 835 konjskih moči preveč, se pripravi na pospešek! Novi quad-motorni pogonski sklop je bil nadgrajen na neverjetnih 1025 KM (764 kW). Če pa resnično želiš občutiti vse te konjske moči, uporabi funkcijo launch control, ki bo iz motorja iztisnila kar 1625 Nm navora, in dosegel boš hitrost 0-100 km/h v osupljivih 2,5 sekunde.

Foto: Rivian

Če je to zate preveč, pa je tu še nova tri-motorna različica s skupno močjo 850 KM (634 kW) in 1373 Nm navora. To je več kot dovolj za prepričljivo vožnjo, tudi če se boš podal na off-road avanturo.

Posodobljene baterije in večji doseg

Rivian se je posvetil tudi baterijam. Standardni paket baterij sedaj uporablja novo kemijo celic, medtem ko sta paketa Large in Max izgubila nekaj teže zahvaljujoč spremembam v konstrukciji. Max paket sedaj omogoča doseg 676 km (420 milj), kar je dvig v primerjavi s prejšnjimi 660 km (410 milj). Ta izboljšava je delno posledica novega dizajna toplotne črpalke.

Foto: Rivian

Tehnološki napredek in udobje

Notranjost vozil je bila nadgrajena z novim infotainment sistemom, ki prinaša bolj intuitivno uporabniško izkušnjo. Vozila R1T in R1S sta opremljena tudi z novo platformo “Autonomy”, ki vključuje napredne vozniške asistence s 11 kamerami in petimi radarji. Če ti to ni dovolj, lahko izbereš še opcijski paket Rivian Autonomy Platform+, ki bo s prihodnjo programsko posodobitvijo dodal funkcijo samodejnega menjavanja pasov.

Foto: Rivian

Za vse, ki so se pritoževali nad pretrdo vožnjo R1S, pa imamo dobro novico: novo vzmetenje z novimi vzmetmi, amortizerji in rekalibriranim hidravličnim sistemom za nadzor nagibanja bo poskrbelo za bolj gladko vožnjo.

Cene in dobavljivost

Navkljub vsem izboljšavam je začetna cena za R1T ostala nespremenjena pri 69.900 USD, medtem ko se je cena za R1S dvignila na 75.900 USD. Oba modela še vedno izpolnjujeta pogoje za davčne olajšave pri nakupu novih električnih vozil, vendar le za 3.750 USD. Novi tri-motorni modeli se začnejo pri 99.900 USD za R1T in 105.900 USD za R1S, kar je nekoliko več od prejšnjih quad-motor različic, vendar te vključujejo večji Max paket baterij.

Dobave posodobljenih modelov R1S se začnejo že jutri, medtem ko na datum za R1T še čakamo. In kdo ve, morda kmalu pričakujemo še bolj divji R1X!



Sklepne misli

Rivian je še enkrat dokazal, da zna presenetiti. S povečano močjo, izboljšano tehnologijo in še boljšim dosegom so modeli R1T in R1S pripravljenih zavzeti svet električnih vozil. Cene ostajajo konkurenčne, kar pomeni, da bodo ti električni “behemoti” še naprej kraljevali na cestah in v srcu ljubiteljev električnih vozil.

Kdo bi si mislil, da lahko električno vozilo zmore tako veliko in je hkrati tako prijazno do okolja? Rivian je ponovno dokazal, da je mogoče imeti vse – moč, tehnologijo in trajnost. Če si ljubitelj električnih vozil, potem te prenovljeni R1T in R1S ne bosta pustila ravnodušnega. In ja, že komaj čakamo, kaj bo prinesel R1X!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.