Kitajski proizvajalec Roewe, pod okriljem SAIC Motorja, je s svojim modelom D7 DMH postavil neverjeten Guinnessov rekord: brez postanka je premagal 2.200 km! Vam je zanimivo? Preberite dalje!
Znamka Roewe je dosegla svetovno priznanje z modelom D7 DMH, ki se je zapisal v zgodovino kot plug-in hibrid z najdaljšim dosegom na svetu brez dodatnega polnjenja ali dolivanja goriva. To pomeni 2.208 kilometrov (1.372 milj) brez ene same postaje – skoraj toliko, kot bi potrebovali, da se odpravite iz Ljubljane v London. To osupljivo pot so opravili med kitajskimi mesti Lanzhou in Urumqi, v razmerah od +30 do -8 °C, kjer so vozilo preizkusili v različnih vremenskih pogojih in nadmorskih višinah.
Kaj poganja Roewe D7 DMH?
Pod pokrovom D7 DMH se skriva 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 112 konjskih moči (PS), kombiniran s 150-kilovatnim (204 PS) električnim motorjem, kar ustvarja skupno moč 330 Nm navora. Takšno kombinacijo upravlja dvoslojni koaksialni menjalnik in tradicionalni CVT, kar omogoča nemoten prenos moči na cesto. Na polno napolnjen akumulator in rezervoar bencina vozilo omogoča kombiniran doseg kar 1.400 kilometrov (870 milj), medtem ko zgolj električni doseg znaša 125 kilometrov (78 milj). To je dovolj za večino mestnih opravkov, saj v povprečju uporabniki dnevno prevozijo manj kot 50 kilometrov.
Povprečna poraba: Nova merila za hibridna vozila
Eden od najbolj impresivnih podatkov je povprečna poraba modela D7 DMH, ki znaša zgolj 2,49 litra na 100 km (113,4 mpg-UK), kar je izjemno nizka vrednost za plug-in hibrid. To pomeni, da poleg svojega dosega navdušuje tudi s svojo energetsko učinkovitostjo in zmanjšuje potrebo po pogostih obiskih bencinskih črpalk.
Notranjost in tehnološki napredek
Čeprav so podrobnosti o notranjosti vozila še zavite v tančico skrivnosti, so pri Roeweju namignili, da bo vozilo opremljeno s sodobnimi infotainment sistemi, ki vključujejo integracijo s pametnimi telefoni in obsežne možnosti prilagoditev. Pričakovati je možno kakovostne materiale, prostorno zasnovo in tehnološke napredke, ki bodo voznikom olajšali upravljanje in dostop do informacij v realnem času. Roewe stremi k vključitvi napredne umetne inteligence, ki bo skrbela za predikcijo porabe in optimizacijo voznega režima.
Cena in dostopnost
Roewe D7 DMH je trenutno na voljo na Kitajskem po ceni okoli 100.000 juanov, kar ustreza približno 12.800 evrom. Cena je izjemno konkurenčna za vozilo s takšnimi karakteristikami, vendar ni jasno, ali bo vozilo na voljo na evropskih trgih. Če bi do tega prišlo, bi lahko predstavljalo resno konkurenco evropskim in ameriškim znamkam, ki se trudijo izboljšati svoje hibridne in električne modele.
Zaključek
Roewe D7 DMH ni le vozilo – je dokaz, da se tehnološki napredek in trajnost lahko združita v učinkovito in uporabniku prijazno vozilo, ki kljubuje omejitvam dosega, ki so dolgo časa veljale za plug-in hibride. S tem rekordom je Roewe pokazal, da ima Kitajska potencial postati vodilna na področju hibridne in električne mobilnosti. In čeprav prihod modela v Evropo še ni potrjen, se lahko le nadejamo, da bomo tudi na stari celini deležni tako inovativnih vozil po dostopni ceni.