fbpx

Samsung Soundbar: zvočniki, ki jim zaupa največ kupcev

Foto: Samsung

Podjetje za tržne raziskave FutureSource Consulting je postreglo s podatkom, da je podjetje Samsung Electronics vodilno na svetovnem trgu zvočnikov soundbar. Njihova raziskava je pokazala, da je Samsung že deveto leto zapored na vrhu tega trga, saj ima več kot petino tržnega deleža v letu 2022.

Zvočniki Samsung soundbar, vključno z vrhunsko Q serijo, so strokovno izdelani in natančno prilagojeni za zmogljivo in poglobljeno kakovost zvoka, večjo združljivost s televizorji ter elegantno in sodobno obliko. Funkcije, kot je SpaceFit Sound, so pohvalili tako kupci kot recenzenti, saj prilagajajo zvok glede na akustične lastnosti posameznega prostora, kar omogoča prilagojeno zvočno izkušnjo.

Samsung zvočniki so navdušili industrijske strokovnjake in recenzente, saj so na primer na AVForumu zvočnik HW-Q990B izbrali za dobitnika nagrade “Najboljši v razredu” za leto 2022, Newsweek pa je zapisal, da HW-S800B v tako kompaktni obliki “zagotavlja impresiven zvok, ki napolni prostor”.

Samsung soundbar
Foto: Samsung

Letos Samsung svojo linijo zvočnikov soundbar dviguje na še višjo raven z navdušujočim kinematografskim zvokom in vrhunskimi zvočnimi funkcijami, da bi osvojil srca potrošnikov in ljubiteljev hišnega kina.

Zvočnik HW-Q990C je paradni konj serije Q z impresivno 11.1.4-kanalno nastavitvijo in zvokom Dolby Atmos. Opremljen je z najnovejšo funkcijo Q-Symphony 3.0, ki analizira in obdeluje glasovne kanale in zvočne elemente ter tako zagotavlja popolnoma sinhroniziran zvok z vsakim zvočnikom v televizorju in zvočnikom soundbar. Opremljen je tudi s funkcijo SpaceFit Sound Pro, ki kalibrira zvoke, da ustrezajo akustičnim lastnostim vsakega prostora in funkcijo Game Mode Pro, ki optimizira zvoke po zvrsteh iger za bolj realistično izkušnjo pri igranju prek Samsung Gaming Hub.

Zadnja posodobitev 2024-04-28 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Dodatne Informacije

samsung.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.