Je to sanjska služba? Zdi se, da res!
Small Luxury Hotels of the World razpisuje novo ameriško kampanijo, ki se na prvi pogled sliši kot sanjska služba. V podjetju so se namreč odločili, da pozovejo vse ljubitelje potovanj in jih prosijo, naj se pridružijo iskanju novih obrazov njihove zadnje kampanje. Vsak zmagovalec se do odpravil na 9.000 dolarjev vredno potovanje (8.550 evrov) na eno izmed lokacij, kjer ima podjetje svoje nepremičnine.
Podjetje sodeluje z več kot 540 turističnimi nastanitvami v več kot 90 državah po vsem svetu. Vključno s hoteli ob plaži namenjenim odraslim, zasebnimi otoškimi letovišči v Francoski Polineziji, sanjskimi posestvi v Italiji, alpskimi kočami, pustolovskimi hoteli na Islandiji in drugimi butičnimi hoteli.
Je to sanjska služba? Je, a le za izbrane
Na žalost lahko sodelujejo samo ljudje z ameriškim državljanstvom. Za začetek morajo odgovoriti na nekaj splošnih vprašanj in navesti svoje profile na družbenih omrežjih ter svoj najljubši počitniški spomin. Precej enostaven začetek za prijavo, se strinjate. Vsi, ki bi želeli sodelovati pri razpisu, se lahko prijavijo do 8. oktobra. Izbranci pa bodo povabljeni k sodelovanju na kastingu 24. oktobra v New Yorku.
Podjetje bo vsakemu posamezniku ob tem podarilo do 2400 dolarjev denarne nagrade za rezervacijo letalskih kart. Prav tako pa se lahko, v koliko boste izbrani, na potovanje podate v družbi prijatelja, s katerim si boste delili dvoposteljno sobo. Za načrtovanje sanjskih počitnic boste imeli celo leto. Vsi vaši stroški za hrano, pijačo in davke pa bodo poravnani pred vašim potovanjem. Sliši se kot sanjska služba. Če temu lahko rečemo služba.
V začetku tega leta je podjetje izvedlo podobno kampanjo v Združenem kraljestvu. Izbrali so tri zmagovalce, katerih obrazi so bili uporabljeni v promocijskih materialih, kot so plakati in oglasi na družbenih omrežjih za Small Luxury Hotels of the World.