fbpx

Shelby Super Snake‑R (2026): Dark Horse z 850+ KM preseže Mustang GTD – in stane skoraj $100.000 manj

850+ KM, magnezij in cena od $224.995.

Shelby Super Snake‑R
Foto: Shelby

Ko Mustang postane kača - Shelby Super Snake‑R: Shelby je na osnovi Dark Horse zgradil širokotrupni track stroj z 850+ KM in magnezijevimi platišči. Novi Shelby Super Snake‑R ni samo poklon Carrollu, je njegovo sodobno nadgrajevanje.

Pod dolgim aluminijastim pokrovom Shelby Super Snake‑R (z ogljikovimi ekstraktorji) ostaja Fordov 5,0‑litrski Coyote V8, ki pa ga 3,0‑litrski kompresor Whipple napihne na vsaj 850 hp (≥634 kW). Moč gre izzivalno po old‑schoolu le na zadnji kolesi, izbirate pa med Tremec TR‑3160 ročnim 6‑stopenjskim ali Fordovim 10‑stopenjskim samodejnim menjalnikom; ročni dobi še short‑throw izbirnik in enosmerno kardansko gred. Shelby pri tem ni varčeval s hlajenjem (večji radiator, toplotni izmenjevalnik) in Shelby by Borla cat‑back izpuhom, ki diha skozi aktivni ventil. HP je deklariran z 93‑oktanskim gorivom, supercharger pa je uradno del post‑title nadgradnje.

Foto: Shelby
Foto: Shelby
Shelby Super Snake‑R
Foto: Shelby

Podvozje: manj gume, več kroglic

Pri Shelbyju so šli do konca: popolnoma nastavljivi coiloverji, prednje in zadnje stabilizacijske prečke, caster‑camber plošče in – ključno – kovinske sferične puše na vseh vpetjih. To pomeni manj elastičnosti, več milimetrske natančnosti. Zadaj karoserijo poveže harness bar (in hkrati poskrbi za togost), zavoro pa nadgradijo dvodelni režani koluti. Rezultat? Dark Horse, ki se pelje kot track‑tool, ne kot “samo” mustang.

Magnezij, široka ramena in aerodinamika

Krona mehanske pornografije so enosmerna kovana magnezijeva platišča 20″x11″ spredaj in 20″x13″ zadaj, ovita v Micheline (335/35‑20 zadaj). Samo platišča znižajo rotacijsko maso za približno 36,75 lb (≈16,7 kg) skupaj, to je ~9 lb (≈4,1 kg) na kolo – Shelby to prevede v “vozno” ekvivalenco ~180 lb (≈82 kg) statične mase. Magnezij naravno duši vibracije in bolje odvaja toploto, kar pomeni bolj stabilen oprijem na dolgih stintih.

Karoserija? Spredaj ogljikova vlakna (blatniki, splitter, kanali, krilca), zadaj pa kovinski widebody z ogljikovim difuzorjem, ducktailom in pedestal spoilerjem, ki delajo to, kar izgled obljublja – širijo stik z asfaltom in čistijo zrak.

Foto: Shelby
Foto: Shelby

Kabina: track‑day, ne trackpad

Notranjost dobi usnjene sedeže z vezenimi logotipi, Alcantaro za oprijem, serijsko ploščico CSM ter – ker je to resen Rodstranjen zadnji sedež in harness bar. Tudi drobnarije so pomembne: billet prestavna krogla (ročni), vstopne letve Super Snake in puddle lights (z 700A paketom).

Foto: Shelby
Foto: Shelby
Foto: Shelby

Teža in gole številke

Kljub kompresorju, karoserijskim razširitvam in varnostni opremi Super Snake‑R tehta 4.004 lb (≈1.816 kg) – to je približno 116 lb (≈53 kg) več od serijskega Dark Horse. Na dyno grafu se tej razliki smeje +350 hp prednosti. Uradnih številk 0–100 km/h in končne hitrosti Shelby še ni objavil; glede na paketo občutkov bodo pa kratke.

Barve, trakovi in registri (ne, ne tisti davčni)

Tovarniško paleto nosijo Grabber Blue Metallic, Race Red, Oxford White, Shadow Black, Carbonized Gray Metallic; trakovi so lahko saten črni, modri, srebrni, beli ali jih sploh ni (stripe delete). Vsak avto je vpisan v uradni Shelby Registry, prodaja pa teče prek pooblaščenih Shelby distributerjev. Garancija? 3 leta/36.000 milj na Shelbyjev del, Fordova garancija pogona ostane v veljavi.

Foto: Shelby
Foto: Shelby
Foto: Shelby

Cena, ki piči kot kača – Shelby Super Snake‑R

Začetek pri $224.995vključuje donorja: Mustang Dark Horse 600A fastback (MY2026). Da, to je resen denar, a vseeno skoraj $100.000 manj kot Mustang GTD, ki začne pri $325.000 in premore ~815 hp. Super Snake‑R ima torej več moči za manj dolarjev, četudi GTD ostaja bolj factory‑racecar z DCT, potisnimi vzmetnimi ročicami in DRS.

Kje in kdaj se je prikradla kača

Debitiral je v tednu Monterey Car Week, kar se za tovrstno strupen projekt zdi prav: polno ogljika, polno kamelijonov, polno ljudi, ki vedo, kaj gledajo. Timing in venue naredita polovico predstave, drugo polovico pa naredi zvok kompresorja.

Dediščina “Super Snake”: od 427 do 850+

Ime Super Snake se je rodilo 1967, ko je Carroll Shelby v GT500 vtaknil 427‑kubični (7,0 l) GT40 dirkalni motor in na Goodyearovem testu demonstriral ~170 mph (274 km/h)marketing s kapo dol. Novi Super Snake‑R je najbolj inženirsko dovršena reinkarnacija tega duha: manj romantike, več podatkov, več hitrosti v ovinkih.

Spec‑blok (najboljše iz podatkovnika): Shelby Super Snake‑R (2026)

  • Model: 2026 Shelby Super Snake‑R (omejena serija)
  • Osnova: Ford Mustang Dark Horse (S650, 600A, fastback)
  • Motor: 5.0 Coyote V8 + Whipple 3.0 kompresor
  • Moč: 850+ hp (≥634 kW)
  • Menjalnik: 6‑st. ročni Tremec TR‑3160 ali 10‑st. samodejni
  • Pogon: RWD
  • Teža: 4.004 lb (≈1.816 kg) (+116 lb vs. Dark Horse)
  • Kolesa/pnevmatike: magnezij 20″x11″ (spredaj), 20″x13″ (zadaj); Michelin 335/35‑20 zadaj
  • Podvozje: coiloverji, sferične puše, stabilizatorji, caster‑camber plošče
  • Zavore: dvodelni režani koluti (ohranjeni Brembo čeljusti DH)
  • Aero/karoserija: CF spredaj, kovinski widebody zadaj, CF difuzor + krilca + krilo
  • Notranjost: Alcantara, usnje, harness bar, rear seat delete, CSM ploščica
  • Cena: od $224.995 (vključuje donorja)
  • Barve: Grabber Blue Metallic, Race Red, Oxford White, Shadow Black, Carbonized Gray Metallic
  • Garancije: 3 leta/36.000 mi (Shelby); Ford pogon ostaja pokrit

Zaključek: Shelby Super Snake‑R

Shelby Super Snake‑R je kot stand‑up komik na inženirskem simpoziju: malo posmeha, velika resnost. V primerjavi s standardnim Dark Horse doda brutalne konje, resno geometrijo, magnezij ter CF – in vse to za ceno, ki, naj se sliši še tako paradoksalno, razumneje nagrajuje tiste, ki želijo track‑dan iz garaže, ne showcarja v dnevni sobi. Da, GTD ostaja bolj works racer, vendar Super Snake‑R servira več moči za manj denarja in s tem prepriča večino hedonistov, ki iščejo lap‑time s stranskim zdrsom. Če povzamemo: najbolj fokusiran Super Snake doslej, omejen in vpisan v register, pripravljen za kroge in konverzacije. Naslednji logični korak? Primerjava back‑to‑back z GTD in čas na vašem najljubšem dirkališču.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.