Lego od roku 1949 vybudovalo pomocou kociek mocné impérium a dnes je najpredávanejšou značkou hračiek, dokonca predbehlo Mattel, ktorý si vybudoval meno okolo Barbie. Zásluhu na prepínači v hornej časti má animovaný Lego film, s ktorým Lego po prvý raz „prevalcovalo“ Mattela. Ak sú ale Barbie a Kenovia vyhradené pre deti, veková hranica pre Lego je nakreslená v piesku, a tak niet divu, že kocky sa nachádzajú aj mimo detských izieb.
Igrače danskega podjetja Lego imajo na škatlah sicer starostno skupino, vendar pa je velikokrat postavljena zgolj spodnja meja, + ob letu pa jasno kaže, da so primerne za vse starosti, saj omogočajo od najbolj jednoduché do najbolj kompleksnih struktur. Nič čudno, da so postale kultna igrača z ogromno bazo privržencev sestavljeno iz ljudi s celega sveta. Posledično so se prebile tudi v naš každý deň in prevzele vlogo nekaterih Produkty, ki jih uporabljamo na dnevni bazi. A ne kot igrače.
ČÍTAJ VIAC: Ikea+Lego: keď spojíme nábytok a lego sochy
Nakupna informacija:
https://www.etsy.com/