Čo keby svetoznáme značky ako Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste a Michelin predávali víno? To bola otázka Thomasa Olliviera alias Toma Le Frencha, ktorý si predstavoval, ako by dopadli fľaše vína, keby ich naplnili známe značky, ktorým je však vinársky priemysel cudzí. Svoje fiktívne návrhy predstavil v sérii 99 fliaš na víno.
99 Wine Bottles je séria steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
ČÍTAJ VIAC: Reuters: Najpopulárnejšie fotografie na Instagrame roku 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com