Tradičné médiá čelia ťažkým časom – vedci už niekoľko rokov informujú o negatívnom pohľade občanov na médiá, čelíme nárastu falošných správ a najväčším problémom je zaujatosť médií, ktoré organizujú svoje programy s vopred naplánovanou (politickou) agendou. Občania sa pýtajú, komu ešte môžu dôverovať.
Objektivnost je visoko uvrščena na seznamu novinarskih vrednot, a poznavalci in spremljevalci medijev vedo, da je to ideálne, ki se ga v popolnosti ne da dosiahnuť. Vendar ni nekaj, k čemur novinarji ne bi mogli stremeti. Kljub novinarskim načelom smo priča, da je vera v dosledno poročanje v večini medijev zgolj še mrtva črka na papirju, saj je večina novic povezanih z vnaprej načrtovanimi političnimi vsebinami, ki so pod nadzorom moči tretjih oseb.
8 od 10 Američanov verjame, da so mediji ključnega pomena za demokracijo. A 43 odstotkov jih ima tudi negativen pogled na medije, vse težje pa pridejo do pravih novic, saj težko razločujejo, katere novice so resnične. V slovenski raziskavi, v kateri so študenti, politiki in etnične manjšine vrednotili medije, so ugotovili, da 60 odstotkov anketiranih meni, da so tudi slovenski mediji pristranski.
Na spletu so tako ljudje začeli objavljati fotografije, na katerih je prikazano, kako mediji uporabljajo različne tehnike prevare, do državljani videli tisto, kar mediji želijo. Kot boste ugotovili, je perspektiva res vse.
Galerija slik – Mediji manipulirajo z resnico