Alfa Romeo, či skôr Fiat, je odhodlaná vrátiť značke zašlú slávu. Prvým a rozhodujúcim krokom k tomu by mal byť sedan segmentu D, ktorý bude mať premiéru 24. júna a ponesie meno Giulia. Hovorí sa aj o výkonnej verzii, ktorá by konkurovala nemeckej „svätej trojici“ v podobe: BMW M3, Mercedes C63 AMG a Audi RS4.
Značka Alfa Romeo je pred desetletji uživala podoben ugled kot znamke kakršne so Mercedes-Benz, BMW in podobne, a je sčasoma ta ugled zbledel, znamka pa tonila v avtomobilsko povprečje, čemur so sledile tudi prodajne številke. Pred časom so se pri Fiatu odločili, da bodo znamko v samosvojem ekskluzivnem duhu zapeljali na tirnice stare slave in kupcem ponudili dva športna kupeja 8C competizione in manjši 4C, ki ravnokar dobiva zgoraj brez – spider različico.
Ampak, ker so apetiti matične tovarne na apeninskem polotoku – se pravi Fiata, ambicizoni, so za bližnjo prihodnost pripravili pravo malo modelno ofenzivo, katere začetnik bo moderno in dinamično oblikovana limuzina D-segmenta. Ime le-te sicer vodstvo še ni uradno potrdilo, se pa z veliko mero gotovosti že kar nekaj časa širijo govorice, da naj bi slišala na ime Alfa Romeo giulia. Z njo nameravajo poleti, ko zapelje v salone ponovno postati trn v peti najboljšim se pravi nemški “sveti trojici”. Na nedavnem detroitskem salonu je tako CEO Alafe Romeo Harald Wester izjavil, da bodo 24. júna ob predstavitvi nove giulie, ne samo da premierno pokazali nov model, ampak tudi novo smer v kateri se bo znamka gibala v prihodnje.
Poleg izredno dinamične zunanje podobe, kakovostne in prestižne notranjosti ter zgledne vozne dinamike, pa naj bi se naslednica alfe 159 ponašala tudi z bolj zmogljivo – performance različico, s katero naj bi konkurirala modelom kot so BMW M3, Mercedes C63 AMG a audi RS4. Istočasno s to novico pa so se že pričele pojavljati govorice, da naj bi pod pokrovom te “garal” nekoliko predelani 3.0 turbo V6 motor iz modelov ghibli in quattroporte, ki naj bi razvijal 353 kW ali 480 KM.