fbpx

André Alberto želi postati prvi Kickstarterjev milijonar!

Andre Alberto prvi Kickstarter milijonar?

Kako postati milijonar v 35 dneh? André Alberto je ubral zanimivo pot. Obogateti želi s Kickstarterjem. A ne na način, kot morda pričakujete. Njegov poslovni načrt namreč ne vključuje izdelka ali storitve. Trži sam sebe, njegovo kampanja pa bo uspešna, če bo v 35 dneh zbral vsaj milijon ameriških dolarjev in tako postal milijonar. Želite biti del zgodovine? Če mu boste pomagali postati prvi milijonar, ki mu je uspelo z množičnim financiranjem, v zameno dobite podpisano knjigo, srečanje na Portugalskem in možnost, da se z njim poročite.

Kako postati milijonar, za marsikoga izmed nas ostaja skrivnost. A 25-letni André Alberto iz Lizbone je očitno odkril način. Z množičnim financiranjem. Za pomoč se je obrnil na Kickstarter, kjer zase zbira milijon ameriških dolarjev.

Andre Alberto si je za svojo ''tiskovno predstavnico'' izbral mično gospodično.
Andre Alberto si je za svojo ”tiskovno predstavnico” izbral mično gospodično.

Na podlagi te izkušnje bo napisal knjigo ”How I Became a Milionaire in 35 Days” (Kako sem postal milijonar v 35 dneh) z opisom dogajanja iz ozadja in tega, kaj se je v njegovem življenju medtem spremenilo.

ČÍTAJ VIAC: WU-LE: drevené kravaty zo Slovinska na Kickstarteri


Prispevate lahko od enega do sedem tisoč evrov. ”Na svetu je več kot 7,38 milijarde ljudi in potrebujem le pomoč 0,01 odstotka svetovne populacije. Preprosto, kajne?” je svojo strategijo oziroma ”poslovni načrt”, kako postati milijonar, pospremil mladi Portugalec. Če bo šlo vse po načrtu, bo André Alberto na silvestrovo že milijonar. Sledijo posnemovalci?

Andre Alberto želi postati prvi Kickstarter milijonar.
Andre Alberto želi postati prvi Kickstarter milijonar.

Viac informácií

Viac informácií:
kickstarter.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.