Audi Matrix LED-žarometi so z nami že slabi dve leti, a zdi se, da njihovem potencialu še kar ni videti konca. Zato sta šla Audi A6 allroad quattro in A6 Avant skoraj na konec sveta, na Norveško, ki se je zaradi skandinavskega razsipništva s temo, polarnega sija in snežne kulise zdela kot idealno okolje, da žaromete postavita na ultimativni test.
Audi Matrix LED-žarometi osupljajo tako kot polarni sij. Gre namreč za elektronsko krmiljen sistem prednjih matričnih svetlobnih teles s kopico projektorji, ki cestišče osvetljujejo glede na razmere. V primeru bližajočega vozila ali kolesarja se npr. svetilnost LED-žarnic zniža, s čimer eliminira možnost motenja ”nasprotnika”. Med drugim s sistemom nočnega vida prepozna neosvetljenega pešca in ga bodisi opozori s trikratnim opozorilnim utripanjem, v primeru, da se ustavimo, pa pešcu na cestišče vizualno signalizira, da lahko varno prečka.
ČÍTAJ VIAC: (video) Audi R8 – odkrite skrivnosti druge generacije (2015)
Obenem nam Audi Matrix LED-žarometi zarisujejo pot, označijo širino našega vozila, ko gremo skozi ožji odsek, samodejno pa uravnavajo snop svetlobe tudi glede na dinamiko vožnje, hitrost in površino cestišča, ne le glede na prisotnost drugih vozil. In vse reakcije, ki jim sicer poveljuje ena računalniška enota, ki vlada 19 mini diodam in ki se lahko aktivirajo posamično, so stvar milisekund. Sicer pa Matrix LED-žarometom za ovratnik že dihajo OLED-žarometi, ki revolucijo selijo tudi na zadnja svetlobna telesa. Več pa v fotogaleriji.