Wiesmann sa na automobilovú scénu vracia od roku 2015, no nie veľmi úspešne. No zdá sa, že sa im podarilo zariadiť dodávku motorov, a tak sú veľmi blízko k tomu, aby boli Wiesmanovci opäť na cestách. Motory budú zapožičané z oddelenia BMW M, pretože ak budú dosť dobré pre najnovšie BMW M5, budú samozrejme dosť dobré aj pre majstrovské diela Wiesmanna v butiku.
Wiesmann sicer ne navaja, za katere motorje BMW so se dogovorili, a gre skoraj zagotovo za pošast, ki počiva pod pokrovom nove limuzine BMW M5. Teda 4,4-litrski biturbo 8-valjni motor, ki premore krepkih 591 konjskih moči, kar bi moralo biti povsem dovolj za Wiesmannove prihodnje podvige. Brata Martin a Friedhelm Wiesmann sta ustanovila podjetje leta 1988, svetovni avtomobilski trg pa je na podjetje postal pozoren šele ob predstavitvi modela MF30 v roku 1993. Takratni model je bil mešanica retro dizajna in modernega pogona BMW. Podjetje se je držalo tega recepta vse do leta 2014, ko je zaprlo vrata svoje proizvodnje.
ČÍTAJ VIAC: NOVI BMW M5 (2018): REINKARNACIJA BOŽANSTVA CESTE – 600 KONJEV IN 4-KOLESNI POGON SERIJSKO
Poslednji avtomobil, ki je prišel iz Wiesmannove tovarne, je bil GT MF4-CS, ki je obeleževal 25. obletnico obstoja podjetja. Na ženevskem avtosalonu je bil predstavljen leta 2013 in je imel motor BMW s 4 litri prostornine in 414 konjskimi močmi. To je zadostovalo, da se je športni kupe od 0 do 100 km/h pognal v 4,4 sekundy. Leta 2015 sta podjetje odkupila Berry in Anita Tatalovic in se od takrat trudila, da bi vrnila znamko Wiesmann med aktualne avtomobile. Ponovna potrditev naveze z oddelkom BMW M je zagotovo korak v pravo smer in že se lahko veselimo naslednjega Wiesmannovega projekta.
Galerija slik: Wiesmann se vrača!
Viac informácií:
wiesmann.nl