Tokrat vam predstavljamo prikupno BMW Isetto 300 iz leta 1956. Gre za simpatičen mali mestni avtomobil, jajčaste oblike z 'mehurčkastimi' okni. Ko je Isetta prvič zapeljala na cesto, je v trenutku postala hit, še bolj kot po obliki pa je znana po edinstvenem način vstopanja v avtomobil.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto cez prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek s menom Microlino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z enim valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski prevodovka.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100 najazdených kilometrov porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Viac informácií:
bringatrailer.com