fbpx

BMW nechtiac odhalilo pripravované nové BMW iX3 2025: čo vieme s istotou!

BMW je končno pokazal vse – in morda celo preveč

Foto: BMW

To je BMW iX3 2025 je prvi model revolucionarne platforme Neue Klasse. Z 800-kilometrskim dosegom, 400-kilovatnim polnjenjem, štirimi “supermožgani” in inteligenco prihodnosti je jasno: Bavarci ne delajo več kompromisov. Ne skrivajo več podrobnosti. Prihaja - že kmalu in zdi se, da so že danes poevdali vse.

Danes je BMW uradno razkril številne vznemirljive podrobnosti o prihajajočem BMW iX3 2025 – prvem modelu nove generacije Neue Klasse. Medijem so posredovali obsežen nabor tehničnih informacij in tehnoloških inovacij, ki niso pustile dvoma: če so te številke resnične, bo novi iX3 eden najnaprednejših električnih avtomobilov na trgu. V tem članku povzemamo vse ključne novosti in potrjene podatke – od dometa, polnjenja, pametnih sistemov do zmogljivosti in digitalne kabine. BMW torej ni več skrivnosten – o novem iX3 zdaj vemo (skoraj) vse.

Če mislite, da ste že videli vse od električnih vozil, si pripnite pas. BMW iX3 prihaja z več tehnologije, kot si večina sploh želi priznati – in to je šele začetek serije Neue Klasse, ki bi lahko premešala celoten EV svet.

BMW je uradno potrdil, da bomo novi BMW iX3 doživeli v živo že septembra – v okviru IAA Mobility 2025 v Münchnu. Gre za največji avtomobilski dogodek leta, ki bo potekal od 9. do 14. septembra 2025 na razstavnem območju Messe München (messe-muenchen.de).

Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW

BMW iX3 2025: več kot samo elektrika

Dobrodošli v svet, kjer BMW ni več le “ultimativni vozni stroj”, ampak tudi elektrificirani superračunalnik na štirih kolesih. iX3 2025, razkrit v testni obliki v Miramasu, je prva produkcijska izpeljanka vizionarske platforme Neue Klasse – in obljublja, da bo postavila nove standarde v avtomobilizmu.

Bavarci so v ta projekt vložili več desetletij inovacij: dobesedno, saj se je kar 25 let patentnih prijav zdaj uresničilo v eni sami serijski viziji – iX3 xDrive50.

Foto: BMW

Doseg in moč, ki izničujeta strah pred elektriko

Z dosegom do 800 km po WLTP (ali 400 milj po EPA) in možnostjo, da v le 10 minutah dotočite več kot 350 km dosega, BMW kaže, da je pripravljen konkurirati – in prehiteti – Teslo, Hyundaija in celo Lucida. Za to je zaslužna 6. generacija BMW eDrive z valjčnimi celicami baterije (+20 % energijske gostote), postavljenimi v sam skelet vozila. Hitrost polnjenja 400 kW? Seveda. 800V arhitektura? Gotovo.

iX3 bo v Evropi zmogel tudi vehicle-to-load izhod (V2L) do 3,7 kW, z novo DC Wallbox napravo pa lahko služi kot powerbank za vaš dom (V2H) ali celo prispeva v električno omrežje (V2G).

Foto: BMW

Štirje možgani in eno srce

Sistem “Heart of Joy” ni le oguljena marketinška fraza – gre za osrednji računalnik, ki desetkrat hitreje kot prejšnji modeli nadzoruje motorje, zaviranje, rekuperacijo in smerno stabilnost. V praksi to pomeni, da lahko brezhibno zapeljete skozi ovinek ali se ustavite brez, da bi vaši sopotniki vedeli, da ste zavirali.

Če k temu dodamo še “Superbrain of Automated Driving” – s 20-krat hitrejšo obdelavo podatkov kot prej – dobimo vozilo, ki zna zavirati, zavijati in se odločati z več občutka kot marsikateri človeški voznik. Vozilo prepoznava rdeče luči, samo spelje, zavije brez trzanja in predvideva prometne situacije z uporabo radarjev in kamer.

Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW

Panoramska vizija, dobesedno

BMW Panoramic iDrive je celostna kabinska revolucija. Od A-stebrička do A-stebrička se razteza zaslon, ki prikazuje ključne informacije neposredno na vetrobranskem steklu. Dodajte 3D Head-Up Display, osrednji zaslon z matrično osvetlitvijo in volan s haptiko – in dobite najbolj futurističen infotainment doslej.

Operacijski sistem X omogoča sprotne posodobitve, AI-analizo voznih navad in osebni asistent, ki vam ne bere le vremena, ampak tudi predlaga, kdaj polniti vozilo – in celo sam odpre pokrovček za polnjenje, če zazna, da ste se približali znani polnilnici.

Pametna vožnja je postala intuitivna

Lane assist, opozorila pri izhodu, avtomatsko menjavanje pasov, pomoč v mestni vožnji in celo kooperativno zaviranje – vse to iX3 izvaja nevsiljivo in v harmoniji z voznikom. In če z očmi pokažete, da želite zamenjati pas? Avto sam vključi smernik. Še en mit o BMW voznikih je končno pokopan.


Zaključek: Je iX3 prihodnost, ki si jo želimo?

Če je vse, kar so Bavarci pokazali na testni stezi v Franciji, res – potem je BMW iX3 2025  več kot “samo še en električni SUV”. Je napoved, da je BMW pripravljen na svet brez kompromisov: brez izpušnih plinov, brez trzajočih zavor in brez izgube užitka v vožnji.

Cena za vstop v ta svet? Še neznana, a pričakovati gre vsaj 70.000 EUR osnovne cene. Kaj pa konkurenca? Audi Q6 e-tron, Mercedes EQE SUV in Tesla Model Y naj kar pazijo – prihodnost je očitno z bledomodro osvetlitvijo in štirimi “supermožgani”.

Če vas BMW iX3 2025 ne prepriča, potem mogoče niste problem vi – ampak vaša ideja o tem, kaj pomeni “voziti z užitkom” v letu 2025.

Viac informácií

bmw.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.