Stari Božiček je out. Letos prihaja Hipster Božiček!
Mož z ginger brado in chic očali, oblečen v skinny džins in rdeč štrikanec (vse vintage, ofkors), z beanie kapo, noseč dizajnersko torbo s kul darili, kupljenimi na spletu. Pozabimo na mleko in piškote. Pripravimo kokosovo vodo in brezglutenske makrone, saj letos na fixed-gear kolesu prihaja Hipster Božiček.
Večino dni pred über nalektreno noč najbolj hip mož chilla v svoji pop-up hengarici sydneyjskega nakupovalnega središča Central Mall. A tam ni zato, da bi poslušal izpovedi otročičev v svojem naročju. Gostil bo unikatne božične delavnice, vključujoč hulahop mige gibe, styling sešne, zavijanje daril in muvi večere. Božične komade bo pokal s svojim indie bendom “Hipster Santa and the Antlers”. A nad vsem, bo pač tam. V brezdeljnem hengu in kulu. Ker bo že tako ali tako cel dan stiskal selfije, bo eno uro za to namenil tudi z ostalimi. Filtri in šeranje na Twitter so seveda totalen muss.
Z njim ste lahko na Ti tudi prek Facebook, Instagram in Tumblrja.
V ozadju Hipster Božička se skriva avstralska agencija BMF, ki že vrsto let slovi po nenavadnih oglaševalskih pristopih. S premišljeno integrirano kampanjo so tako poskrbeli za še en kreativni presežek.