fbpx

Budweiser oznamuje: "Priatelia čakajú", pite (pivo) zodpovedne

19. septembra sa po celom svete konal piaty Globálny deň zodpovedného pitia piva, ktorý upozornil na zodpovedné pitie piva. Zvyčajne sme na takéto reklamy zvyknutí a po ich zhliadnutí máme hrču v hrdle, akoby sme prehltli horkú pilulku, no pivovar Budweiser (ten americký, nie český Budvar) sa rozhodol ponúknuť nám namiesto pilulky svoj horký nápoj.

Vsi vemo kako zvesti prijatelji oni sú psov. Spomnimo se samo Hachika. Lastniku sledijo na vsakem koraku. In vsi tudi vemo, kako zvesti spremljevalec družabnih dogodkov to je pivo. Zato se je proizvajalec slednjega, Budweiser, odločil, da kampanjo ”Friends are waiting” za odgovorno pitje v sklopu Global Be(er) Responsible Day-a (svetovnega dneva za odgovorno pitje piva) ne zavije v morbidnost, ampak zaigra na čustva in ne toliko na tragične posledice pijane vožnje.

Igra besed za kampanjo o odgovornem pitju piva, saj se ta iz zabavne igre lahko hitro sprevrže v tragedijo.
Igra besed za kampanjo o odgovornem pitju piva, saj se ta iz zabavne igre lahko hitro sprevrže v tragedijo.

ČÍTAJ VIAC: Oktoberfest: pivo, praclíky a dobrý výstrih

Tako je v osrednjo vlogo nastaviť pes, ki svojega lastnika spremlja na vsakem koraku. A čisto povsod pes z lastnikom vendarle ne gre. In zanj so tiste ure čakanja doma dolge kot ponedeljek. Sploh, če se lastnik ne vrne. Zato Budweiser apelira na nas, da po pitju sprejmemo modro odločitev in ne dopustimo, da naš najzvestejši prijatelj čaka, da se vrnemo celo življenje.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.