fbpx

Citroën C-aircross: silné a výkonné malé SUV

Citroën C-aircross

Citroën prinesie na autosalón v Ženeve koncept SUV Citroën C-aircross, ktorý po minuloročnom koncepte Citroën Aircross predznamenáva blížiaci sa príchod malého SUV tejto obľúbenej francúzskej značky. Ak minuloročný koncept vychádzal z modelu C4 Cactus, táto zostava našpúlených „pier“ vychádza z novej C3.

Citroën bo v Ženevi predstavil drzen koncept kompaktnega športnega terenca Citroën C-aircross. Koliko potez tega mišičnjaka bo na koncu imel prvi Citroënov SUV te velikosti, ostaja uganka, pričakovati pa je vozilo, ki bo na ulicah pokalo od samozavesti kot prepoteni in mišičasti tipi v fitnes studiih.

Mali križanec namesto Picassoja.
Mali križanec namesto Picassoja

Navdih inženirjev pri izdelavi tega 4-sedežnika je bil model Citroën C3. Namesto na športno eleganco stavi na igrivost, privlačnost, živahnost in drznost, s čimer bo prepričal moške, da je manjši SUV lahko ravno tako možat kot njegovi večji bratje. Pohvali se lahko s prostorno notranjostjo, udobnimi sedeži, veliko svetlobe (panoramatická strecha) in najnovejšim naborom tehnoloških rešitev Citroën Advanced Comfort, kot so kamere za vzvratno preglednost, bočni kameri, ki nadomeščata vzvratni ogledali, indukcijsko polnjenje pametnih telefonov, barvni prikazovalnik v višini oči …

ČÍTAJ VIAC: Citroën Aircross - Concept SUV je hravý ako C4 Cactus


Citroën C-aircross ima vrata z nasprotnim odpiranjem, ki pa jih seveda ne gre pričakovati v serijski različici. Namenjena so predvsem demonstraciji prostorne notranjosti in vstopanju v višje ležeče vozilo. Prav tako ne gre pričakovati tako napadalnega, a hkrati zadržanega videza, čeprav mu kratek pokrov in kamuflažni vzorec dobro pristajajo, čeravno ne bo bil bitke na blatnem, ampak pretežno asfaltnem bojišču. Da se ni ustrašil velikih, pričajo platišča, ki so velika kot Trumpove roke. Stoji na 18-palčnih in je precej bolj oddaljen od tal kot drugi.

Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.
Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.

V oči pade znameniti enokraki volan, ki pa je prikrojen za 21. stoletje. Srce v tkanino odete armaturne plošče to je 12-palčni zaslon na dotik, odlagališče pa sredinska konzola, ki se je udobno namestila med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Do informacij lahko potniki dostopajo s tehnologijo prepoznavanja glasu, si ustvarijo mikroklimo ter izbirajo lastno glasbo ali film. Nima pogona na vsa štiri kolesa – kot rečeno je bolj kot ne urbani bojevnik –, kot alternativo pa ponuja uveljavljeni sistem Grip Control z različnimi voznimi programi za povečanje oprijema, in sicer standard, neutrjen teren, sneg, pesek in izključen stabilizacijski asistent ESP.

Galerija – koncept Citroën C-aircross:

Viac informácií

Viac informácií:
citroen.si

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.