Avtomobili iz romunsko-francoske naveze Dacie in Renaulta so cenovno zagotovo med ugodnejšimi nakupi in kot taki odlično zdravilo za negotove gospodarske čase. To velja tudi za testnega sandera, ki se je ponašal z bogatejšim paketom opreme laureate plus, kamor spada tudi klimatska naprava, električni pomik vseh ...
Avtomobili iz romunsko-francoske naveze Dacie in Renaulta so cenovno zagotovo med ugodnejšimi nakupi in kot taki odlično zdravilo za negotove gospodarske čase. To velja tudi za testnega sandera, ki se je ponašal z bogatejšim paketom opreme laureate plus, kamor spada tudi klimatska naprava, električni pomik vseh stekel in radio z MP3-podporo. Na seznamu dodatne opreme so bile tudi štiri varnostne blazine in t. i. SUV-oprema, ki je dala testnemu sanderu robustnejši videz. Ker smo se v dacio usedli brez pričakovanj, nas je v marsičem prijetno presenetila. Seveda so bila ta presenečenja z vidika kakšnega prestižnejšega avtomobila zelo enostavna, kajti nizki stroški izdelave avtomobila se pač morajo nekje poznati. Presenetilo nas je že daljinsko zaklepanje, da o klimatski napravi in električnih pomikih stekel ne govorimo – nekako jih nismo pričakovali. Kar pa se tiče same vožnje, bi lahko zapisali, da ga žene preizkušen Renaultov 1,4-litrski motor, ki sicer ne nudi pretiranih športnih užitkov: tam do hitrosti 100 km/h je še kar živahen, v nadaljevanju pa ga “zmanjka”.Pa tudi sedeži niso vrhunec udobja.