fbpx

Vaše fotografie na Instagrame o vás povedia viac, ako si myslíte

Instagram je jednou z najpopulárnejších sociálnych sietí, ktoré používa viac ako 500 miliónov ľudí na celom svete. Už dávno nie je určený len na ukladanie, úpravu a zdieľanie fotografií medzi úzkym okruhom priateľov. Dnes je to aj jeden z najdôležitejších výklenkov marketingu a samozrejme zdroj informácií o spotrebiteľoch, ktoré sa denne analyzujú s cieľom zlepšiť predajné stratégie firiem. Z posledných a podobných prieskumov môžete zistiť, čo o vás hovoria vaše fotografie na Instagrame.

Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.

Barve in filter fotografije

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

❄️❣️🌲

Príspevok zdieľaný používateľom Taylor Hill (@taylor_hill) on


V tej štúdium, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.

Pogostost objavljanja

Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analizirali več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.

Tema fotografije


Niektorí z nich raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.

Starost

Raziskovalci so zistiť, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.

Objavljanje fotografij hrane

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

ᵂᵉʳᵇᵘᶰᵍ ⁻ ᵃᵈ | Deutsch ↓ | What about some christmassy Crêpes for breakfast? 🌟🎄 I had these CINNAMON POPPYSEED CRÊPES with PINK PITAYA COCONUT YOGURT, SUGARED CRANBERRIES, BLUEBERRIES and WHITE CHOC STARS & it was so delicious! Cinnamon makes everything much more christmassy, right? For coloring the yogurt I used the pink pitaya powder by @unicornsuperfoods , I'm so in love with food coloring as you know 😅 the easy RECIPE is up on my blog, check out the link in my bio 💕 enjoy your day Lovelies! LOVE Ari ✨ ° ° Guten Morgen ihr Lieben 💋 wie wäre es mit ein paar weihnachtlichen Crêpes zum Frühstück? Das Rezept findet ihr auf meinem Blog, der Link ist in meiner Bio 💕 dazu ein paar gezuckerte Cranberries, Blaubeeren & weiße Schoki Sterne und ich bin happy 😍😍 Ach ja, denkt unbedingt noch an mein 50k Weihnachts-Gewinnspiel, mehr Infos findet ihr unter meinem letzten Mugcake Bild 🎄🌟 Einen wunderschönen Tag euch 💕 eure Ari ✨ . . . . . . . ________________________________________________________  #foodblogger #crepes #veganfood #plantbasedfood  #foodstagram #lovefood #thrivemags #foodstylist #eattherainbow #myopenkitchen #bbg #beautifulcuisines #feedfeed #bestofvegan  #veganfoodshare #vegan #veganworldshare #gloobyfood #comfortfood  #eathealthy #breakfast #eattheworld #frühstück #breakfastinspo #veganbreakfast #letscookvegan #worldwideveganfood #sweettooth #christmas

Príspevok zdieľaný používateľom 𝗔𝗿𝗶𝗮𝗻𝗲 🏝️ Food'n'Travel (@ari_goes_to_wonderland) on


Výskumníci so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.

Tri vrste selfijev

Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tri kategórie.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

VOTE 👍🏼

Príspevok zdieľaný používateľom Cindy Crawford (@cindycrawford) on


Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).


Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.