fbpx

Coca-Cola so štítom proti zlu sociálnych sietí

Sociálne médiá sú v pohode. Prostredníctvom nich sa môžeme spojiť s rodinou, priateľmi a dokonca aj s domácimi miláčikmi iných. V okamihu môžeme cestovať na druhý koniec sveta, pripraviť si skvelé jedlo a dokonca aj zoskočiť padákom. A čo sa stane, keď sa napríklad vybije batéria?!

Coca-Cola z novim oglasom agencije Memac Ogilvy Dubai z obilico humorja opozarja na pasti, ki jih prinaša naša vedno večja odvisnost od družbenih omrežij na pametnih prenosnih napravah. Manično zatopljeni v paralelni svet spletnih omrežij pogosto pustimo, da realno življenje steče, ne da bi zares doživeli vse njegove dragocene trenutke.

Globoko zatopljeni v svet spletnih omrežji pogosto pozabimo na realno življenje. Foto: Coca-Cola
Globoko zatopljeni v svet spletnih omrežji pogosto pozabimo na realno življenje. Foto: Coca-Cola

Tako Coca-Cola ponuja rešitev – Social Media Guard, ktorý obvaruje pred “zlom” družbenih omrežij. Spominjajoč na zaščitni ovratnik za pse, vrne pogled iz svetlečih zaslonov v oči sočloveka realnega trenutka. A ne glede na vse, še vedno omogoča kakšen selfie ali dva z ohlajeno stekleničko Coca-Cole v roki.

Social Media Guard povrne pozornost na dragocene trenutke. Foto: Coca-Cola
Social Media Guard povrne pozornost na dragocene trenutke. Foto: Coca-Cola

Seveda gre za domisleno potegavščino, ki je rahlo nenavadna za ikonično blagovno znamko, ki jo prej odlikujejo oglasi z močno čustveno noto vsakdanjih življenjskih prizorov, kot je veselo družinsko kosilo in radosti majhnega ljubljenčka. Razlog verjetno leži v globalnem padcu prodaje, s katerim se Coca-Cola spopada predvsem v zadnjem četrtletju, zaradi česar so si do leta 2016 zadali prihranek v vrednosti 1 milijarde dolarjev, ki ga bodo namenili oglaševanju.

Še opozorilo: Če vas je oglas navdušil, ga ne delite s prijatelji prek družbenih omrežij. Coca-Cola tega vsekakor ne bi podpirala. Lahko pa se z njimi srečate in jim ga pokažete v živo.

Oglaševalska agencija: Memac Ogilvy Dubai
Kreativni direktor: Ramzi Moutran
Asistentka kreativnemu direktorju in tekstopiska: Sascha Kuntze
Oblikovanje: Diana Al Zubeidi
Producent: Amin Soltani

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.