fbpx

Coca-Cola: história tlačených reklám na dnešný najznámejší nápoj na svete (1889-2008)

Coca-Cola bola vytvorená ako náhodný objav farmaceuta Johna Stitha Pembertona. Snažil sa napodobniť francúzskeho vynálezcu, ktorý ako prvý vyrábal víno z koky, no prohibícia v Amerike mu nedovolila vyrábať alkoholický nápoj, a tak zamieril k nealkoholickému. Všetko ostatné je už história, do ktorej sa svojimi printovými reklamami zapísala aj Coca-Cola.

Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je životný štýl), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni bubliny so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.

Prvi oglas sega v daljno leto 1889!
Prvi oglas sega v daljno leto 1889!

Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).

ČÍTAJ VIAC: Coca Cola zaujme novými inovatívnymi uzávermi

Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!

Viac informácií

Viac informácií:
www.coca-cola.si

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.