Dallara je inak medzi značkami áut veľmi neznáme meno, keďže si ho pamätajú najmä tí, ktorí sa viac pohybujú vo svete motoristického športu. Dallara existuje od roku 1972 a vyrába podvozky pre širokú škálu pretekárskych sérií. Dallara Stradale je tentoraz prvým autom, ktoré si firma vyrobila takmer úplne sama a predstavila ho svetovej verejnosti.
Auto Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat a čelné sklo. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “roadsterja“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor od rodiny EcoBoost. Má 400 koní a 500 Nm navora in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280 km/h. Stradale prestavlja s pomočjo 6-stupňový manuál alebo robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz uhlíkové vlákno.
ČÍTAJ VIAC: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, pre čelné sklo s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, pre streho targa 7.700 evrov a pre vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
Viac informácií:
dallara.it