Do agentúry TNT events ste nastúpili pred rokom. Priviedla vás na toto miesto radosť z párty alebo je to len náhoda? Je to pravda, v tíme TNT som od minulého decembra, keď som už dobré desaťročie pracoval v oblasti vzťahov s verejnosťou. Keď som bol oddelený
Agenciji TNT events ste se pridružili pred enim letom. Vas je na to mesto pripeljalo veselje do zabave ali je to zgolj naključje?
Res je, z ekipo TNT sem od lanskega decembra, potem ko sem se dobro desetletje ukvarjala z odnosi z javnostmi. Ko sem razmišljala o pridružitvi ekipi, ki slovi tudi po organizaciji vrhunskih zabav, sem pomislila, da je to lepa “kazen” za leta, ki sem jih raje kot na množičnih zbirališčih preživ – ljala doma s knjigo v roki in dobro glasbo v ušesih. Naključij najbrž res ni.
Lahko bi rekli, da je vaše delo zabava. Je ta trditev blizu resnici?
Zabave je v delu toliko, kot si je znaš ustvariti sam. V resnici je agencijsko delo že davno postalo trd in neizprosen boj, v katerem zmagujejo bistri in trpežni. Ena od dveh izrazitih prednosti okolja, v katerem delam, je prostor, ki ga puščamo ljudem za udejanjanje lastnih sanj. Druga prednost je vzdušje, ki ga v naše pisarne naseljuje Cvetličarna Mediapark. Včasih ob četrtkih popoldne, ko se iz Cvetličarne sliši tonska vaja in “uleti” v pisarno po fotokopijo “rajderja” pevec znane glasbene skupine, pomislim, da mi je pravzaprav zelo lepo. Le kdo pri nas še ima privilegij, da mu skoraj dobesedno v pisarni “žgejo” Living Colour?
Kako nastanejo ideje za tematske zabave? Imate za to posebej oblikovano ekipo ali jih črpate iz trendov, ki nastajajo v tujini?
Oče naše agencije Marko Knez pravi, da trende raje ustvarjamo, kot pa jim sledimo. Izkušnje iz tujine so v industriji dogodkov, kjer igra budžet nadvse pomembno vlogo, za nas včasih nepomembne. Zato stavimo na moč idej in na to, da vemo, kako jih spraviti v življenje. V tem pogledu neizmerno cenim izkušnje svojih sodelavcev: Nataše, Robija, Josa in Davida, če Marka tu posebej niti ne izpostavljam, ki znajo včasih dobesedno iz nič sestaviti učinkovito odrsko konstrukcijo in “šleper” luči nadomestiti z nekaj inteligentnimi svetlobnimi triki.
Skrbite za ustvarjalno zasnovo dogodka, scenarij, organizacijo in koordinacijo. Kako velika ekipa je potrebna za pripravo enega dogodka in koliko časa preteče od ideje do izvedbe?
Proces priprave dogodka je pri nas natančno določen in utečen. Enako je z vlogami, sicer ne bi zmogli ustvariti tako zahtevnih dogodkov, kot so vsakoletna gala zabava za imetnike črne Dinersove kartice, produkcija scenografske podpore podelitve viktorjev ali gala koncert skupine NLB, če omenim samo nekatere. To so projekti, ki jih pripravljamo tudi več mesecev, na njih pa se zvrsti na stotine ljudi. Lani smo denimo Halo A Gospodarskega razstavišča v Ljubljani po več tednih natančnih priprav v dnevu in pol preoblekli v belo in vanjo postavili opremo, s katero bi lahko organizirali zelo spodoben rock koncert. To je podvig, s katerim lahko zlasti naš oddelek za scene najbolje odgovori na vprašanje, kje so meje njegovih zmogljivosti. Ni jih, če je na drugi strani zaupljiv in razumen naročnik.
Čaj v Sahari, Jagodna zabava, Havanka, Beach party, Jugovizija, Flower power so tematsko opredeljene zabave, ki jih ponujate to sezono. Katera od teh je trenutno najbolj priljubljena?
Letos smo se na iztek leta pripravili s ponudbo tematskih zabav, ki ponujajo zelo jasna vsebinska izhodišča in puščajo hkrati dovolj prostora za to, da jih nadgradimo točno po meri naročnika. Ideja je torej postavljena, izvedbene rešitve znane, mi pa smo v nekakšnem nizkem startu. Na potrebe naročnika lahko reagiramo zelo hitro in z manjšimi produkcijskimi stroški, ne da bi ob tem trpeli idejna zasnova in izvedbena raven dogodka. To sta najmočnejša aduta našega koncepta, saj so ravno zabave, na katere čakamo vse leto, pogosto zaradi manjšega budžeta izvedene slabo in ponujajo že stokrat videne rešitve.
In katero bi izbrali vi?
Nič ne bi imela proti časovnemu stroju, ki bi me za eno noč vrgel v zgodnja 80. leta, pod oder, na katerem bi stali Milan Mladenović in njegovi. A dokler te čudežne naprave nimam, se z veseljem zadovoljim z zabavo, na kateri ustvarimo vzdušje, ki sta ga navdahnili ikonografija in pop kultura Jugoslavije. Znani napevi, pionirji, filmski citati in šale, ki jih znamo na pamet, mini kino z legendarnimi junaki, na mizah pa najboljši okusi, od makedonskega ajvarja, kajmaka in vsega, kar se prileže zraven.
Se na dogodkih pripetijo nepričakovani spodrsljaji? S katerimi težavami se največkrat srečujete in kako jih rešujete?
Imamo TNT wall of shame − seznam zapletov, ki se nam zdijo danes le še smešni, ko so se zgodili, pa je zaradi njih mnoge bolela glava. Dejstvo je, da se napakam in zapletom pri produkciji dogodkov težko izogneš. A treba jih je znati preseči tukaj in zdaj, ne da bi zaradi tega dogodek utrpel resne posledice. Meni se pred vsakim dogodkom šibijo kolena in stiskam pesti, da bi potekalo vse tako, kot smo načrtovali, predvsem zato, ker noben dogodek nima popravnega izpita in ker postanejo dogodki od trenutka, ko stečejo, prej ko slej nepredvidljiva gmota človeške energije.
Se spomnite katere nenavadne želje naročnika?
Bolj se spomnim idej, ki so se nam porodile v ekipi, pa smo se jim morali odreči, ker zanje ni bilo časa, posluha ali denarja ali vsega naenkrat. Te nas včasih ne pustijo pri miru in jih vzdržujemo na toplem zato, da bi jim lahko nekoč pomagali zaživeti v tem svetu.
Poznate kakšen čudežni napitek proti “mačku” po zabavi?
Pokojni dr. Rugelj bi me zdaj najbrž izbrisal s seznama prištevnih, a še vedno se je proti “mačku” za najbolj učinkovito izkazalo načelo, da se klin s klinom zbija. Žal.
In kje se najraje zabavate oziroma razvajate?
Če imam čas, sem najraje varuška otrokom prijateljev in sorodnikov. To je zabavno doživetje z močno izmenjavo vsega, kar šteje: s pristnimi občutji in učenjem novega. Sicer pa rada okušam jedi v vegetarijanski restavraciji Govindas ali obiščem picerijo Oliva. Žuranje do jutranjih ur pa raje zamenjam z masažo v salonu masaže Žarek in prebiranjem dobre knjige, ki jih nikoli ne zmanjka na policah knjigarne Konzorcij ali na meniju študentske založbe.