Honda Project 2&4 je minipretekár, s ktorým Honda ukazuje svoje svaly a upevňuje svoj status najväčšieho výrobcu motorov na svete. V štúdii, ktorú Japonci predstavia na autosalóne vo Frankfurte, nainštalovali upravený pretekársky motor Honda MotoGP, RC213V, štvortaktné monštrum V4 s objemom 999 cm3. Koncept ponúka voľnosť motocykla a jazdné vlastnosti auta.
Honda Project 2&4 je štúdia mini dirkalnika, s katerim Honda razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za MotoGP sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi kompaktnih mer Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili na sredino, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi nízko položené ťažisko. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
ČÍTAJ VIAC: Honda Civic Tourer Active Life – Honda, ktorú vrelo privítajú najmä cyklisti a cyklistické tímy
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
Viac informácií:
hondanews.eu