Nedávno sme písali, že Hyperloop je budúcou formou dopravy, ktorá opäť relativizuje čas, keďže umožní cestovať „rýchlosťou svetla“ (až 1200 km/h a v priemere sa budeme šmýkať rýchlosťou 700 km/h) – prešiel prvým verejným testom a už teraz vidíme, ako bude cesta vyzerať zvnútra. Modul pre cestujúcich mierne pripomína kabínu osobného lietadla, a preto nie je príliš široký, ale dobrú hodinu, ktorú nám bude trvať cesta do Paríža z Ľubľany, budeme trpezliví, ak budeme musieť, však?
Elon Musk je najprej predstavil podvozje Hyperloopa, nedavno smo pisali o prvem uspešno prestanem testu, zdaj pa nam je podjetje Hyperloop Transportation Technologies ponudilo še vpogled v notranjost prevoza prihodnosti, potniškega modula, ki drvi po magnetnih tirnicah v brezzračni cevi in ga poganja elektrika. Zaradi drage infrastrukture bomo sicer še nekaj časa za vožnjo z vlakom do Pariza potrebovali precej več kot danes s hitrim vlakom od Ljubljane do Maribora. Tudi letal, ki bodo po hitrosti lahko edina konkurirala Hyperloopu, še ne bomo prizemljili prav kmalu, saj Hyperloop (še) ne more prečkati oceanov.
ČÍTAJ VIAC: Hyperloop – transport budúcnosti – úspešne prešiel prvým testom
Če ste pričakovali razkošje dnevne sobe, vas moramo žal razočarati. Koncept potniške kabine Hyperloopa kaže, da bo ta ozka, enako velja za sedeže. In čemu služijo okna, če drvimo po temnem predoru? Da ljudi ne bi množično grabila klavstrofobija? Morda tudi. Dejstvo pa je, da okna niso sama sebi namen in tam zgolj zato, ker smo jih pač navajeni. S pomočjo tehnologije bomo lahko skoznje vseeno opazovali naravo kot na klasičnih vlakih, a za razgled bo skrbela tehnologija obogatene resničnosti, ne pa narava. Šlo bo torej za interaktivne zaslone, ki bodo služili tudi za predvajanje filmov, podajanje informacij (tudi glede vožnje) ipd. Opremljeni bodo s senzorji gibanja, s pomočjo katerih se bo zaslon prilagajal položaju gledanja in ne obratno, kot smo vajeni.
Viac informácií:
hyperlooptransp.com