Ekipa City Magazine se je udeležila predstavitve "najboljšega avtomobila" na svetu, ki je nastal pod taktirko slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika.
Redkost je, da slovenski design poseže tako visoko na tako zanimivem področju, kot je oblikovanje avtomobilov. Robert Lešnik je eden tistih Slovencev, ki mu je uspel neverjeten preboj med elito oblikovalcev na izjemno atraktivnem področju avtomobilističnega oblikovanja. Z njim smo doživeli premierno predstavitev Razreda S pri slovenskem uvozniku in doživeli njegov avtentičen pogled na oblikovanje. Ter kljub izjemni obleganosti s strani medijev uspeli spregovoriti nekaj besed o njegovi življenjski poti.
City Magazine// Znanje, sreča ali splet okoliščin – kako si se znašel v tako izjemnem svetu avtomobilističnega oblikovanja?
Robert// Skušal sem priti iz Maribora v Ljubljano, a me je, po trikratni zavrnitvi na fakulteti za oblikovanje, splet okoliščin ponesel v Nemčijo, kjer so z lahkoto prepoznali talent. Imel pa sem srečo, da sem praktično takoj tudi dobil štipendijo s strani velikega proizvajalca Volkswagna, ki mi je po zaključenem študiju ponudil delovno mesto v njihovem razvojno-oblikovalskemu oddelku. Vsega po malem, vsekakor tudi sreča.
City Magazine// Zakaj po tvojem mnenju niso doma prepoznali tvojega talenta?
Robert// To, da ga niso prepoznali je nekako sreča v nesreči. Saj me drugače pot ne bi tako zlahka ponesla v svet. 100 kilometrov, kolikor je iz Maribora do Ljubljane se mi je takrat zdelo ogromno. Po zavrnitvi s strani fakultete pa je svet postal manjši. Oziroma me je to prisillo, da sem stvari premislil iz drugačnega zornega kota. Načeloma me to, da niso prepoznali talenta ne moti.
City Magazine// Delo ali strast?!
Robert// Strast vsekakor. V kolikor stvari ne počneš s strastjo ni rezultatov, ni emocij, ki jih potrebuješ pri takem delu. Oblikovanje je kombinacija racionanosti in strasti, ki na koncu rodi prava čustva. Na delo gledam tudi racionalno. Je čas za delo in je čas za počitek. Pri Mercedesu delamo pet dni na teden. Vikende pa si vzamem za svojo družino in otroke.
City Magazine// Zaupali so ti oblikovanje admiralske ladije, legende – Mercedes Benza, razreda S
Robert// To je izjemna izkušnja in vsekakor na področju avtomobilizma vrhunec za vsakega avtomobilističnega oblikovalca. Razred S naj bi bil najboljši avtomobil na svetu in pri Mercedesu to jemljejo izjemno resno. Zgodovina razreda S pa je ena najdaljših v zgodovini avtomobilističnega oblikovanja. Tu gre predvsem za izjemno tradicionalen oblikovni pristop, ki pa vedno znova rabi prave oblikovne smernice. Odkar sem vodja oblikovanja vseh modelov te znamke, skušamo pri Mercedes ustvarit različne smernice za različen tip potrošnika. Mislim, da nam to uspeva z odliko.
Oglejte si še galerijo iz predstavitve.