fbpx

Ako byť podľa odborníkov úspešnejší na zoznamovacích aplikáciách?

Takmer každý, kto sa tento rok vybral na rande, si pomohol aspoň jednou zoznamkou – najobľúbenejšou z nich je určite Tinder. Niektorí sú však v používaní moderných metód zoznamovania úspešnejší ako iní. V tomto článku si môžete prečítať, ako byť v takýchto aplikáciách úspešnejší a získať rande s osobou, ktorú chcete.

Razkrivamo trike kako biti uspešnejši pri svoji dejavnosti na aplikacijah za zmenkarije.

1. Izberi fotografijo, na kateri se smejiš

Profilna fotografija na Tinderju ali podobni aplikaciji naj bo nasmejana in vesela. Srečni obrazi hitreje pritegnejo pozornost.

2. Ne uporabi selfija

Za profilno fotografijo ne uporabite selfija. Ta je namreč vedno posnet pod slabšim kotom, kot če vas fotografira nekdo drug.

ČÍTAJ VIAC: Poglej si žene najbogatejših moških na svetu

Za profilno fotografijo naj vas fotografira nekdo drug
Za profilno fotografijo naj vas fotografira nekdo drug.

3. Uporabi novejšo fotografijo

Za profilno fotografijo nastavi takšno fotografijo, ki dobro odraža tvoj trenutni videz. Nihče ne mara zavajanja.

4. Fotografija naj bo pristna

Čeprav je pomembno, da je fotografija dobra, ni preveč privlačno, če se na njej vidi, da se zelo trudite pozirati.

5. Napiši dober opis sebe

V opisu sebe napiši kaj duhovitega. Dober način, kako pritegniti ljudi k pogovoru, je, da opis končaš z vprašanjem, ki vabi, da se nanj odgovori.

6. Ne sodi drugih po profilnih slikah

Čeprav je profilna slika precej očitno zelo pomembna pri uspešnosti na Tinderju, pa se sam/-a potrudi, da ne sodiš drugih po profilni sliki. Ta namreč velikokrat zavaja.

7. Odpri aplikacijo s pozitivnim odnosom

Preden odpreš aplikacijo za zmenke, poskrbi, da si v dobri koži. Takrat boš imel/-a vklopljeno intuicijo, ki ti bo pomagala izbirati potencialne zmenke.

8. Manj je več

Pomisli, koliko “matchev” zares potrebuješ. Včasih je bolje vlagati v intimnejše odnose kot v še širši nabor ljudi.

Na "dating app" pojdi s pozitivnim odnosom
Na aplikacijo za zmenke pojdi s pozitivnim odnosom.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.