V kolekcii H&M Conscious Exclusive A/W20 sú nádherné kúsky vyrobené z udržateľných materiálov získaných z odpadu. To, čo sa zvyčajne vyhodí, sa zámerne premení na poklady, ktoré treba milovať a vážiť si ich. To nám umožňuje oceniť potenciál odpadu a inšpirovať sa kreativitou, ktorá vychádza z potreby opätovného použitia vecí. Kolekcia Conscious Exclusive A/W20 bude dostupná na hm.com od 1. decembra.
Zbierka H&M Conscious Exclusive A/W20, ki dobesedno ustvarja lepoto iz odpadkov, vključuje inovativne tkanine in procese, ki spreminjajo odpadke rastlinskega izvora v naravna vlakna, tkanine iz trajnostno pridobljene lesne kaše ali pa uporabljajo edinstven proces “garment-to-garment”. Materiale lahko najdemo v ženskih oblačilih, kot so razkošne večerne obleke v črnem in zelenem žakardnem taftu, rumenem žakardu ali okrašenem s prašno zelenimi rožami, pomešanimi z obsežnimi zgornjimi deli in krojenimi detajli. Dramatičen volumen, mehke strukturirane oblike in glamurozni naborki v močnem podtonu ustvarijo temno privlačen videz in občutek. V kolekcijo Conscious Exclusive se vračajo moška oblačila, s klasičnim smokingom, luksuzno obleko, srajco in jakno v rumenem žakardu.
Modni dodatki vključujejo drzne kratke ogrlice, uhane a sponke za čevlje iz recikliranih kovin a slnečné okuliare, narejena iz materiala Made of Air®, ki je delno izdelan iz odpadne biomase. Topánky so narejeni tako, da jih lahko nosite kot odprte natikače (“mules”) ali kot škornje z odstranljivim delom, narejenim iz veganskega usnja VEGEA™, delno izdelanega iz vinskih stranskih izdelkov. Za potiske v celotni kolekciji so navdih črpali s cvetličnih tapet ali tapserije iz preteklih dni, medtem ko cvetlični našitki in vešče aludirajo tako na življenje, kot tudi propadanje.
Kampanja Conscious Exclusive A/W20 nas spodbuja, da “nosimo odpadke” in spremenimo modo. Zvezda kampanje je Zinnia Kumar, rojena Avstralka, ki v Londonu dela kot ekologinja, aktivistka in manekenka, ki dodaja: “Navdušena sem, da sem lahko del kampanje Conscious Exclusive, še posebej, ker H&M utira pot trajnostnim kolekcijam, da postanejo norma industrije. Kot potrošniki nam ne bo več treba izbirati med modo in trajnostnostjo, saj bosta postali eno. Kot ekologinja, ki dela v svetu mode, me to navdaja z upanjem.”