fbpx

Kolumbijské cyklistky v cyklistických dresoch s chybou

Hoci sa členom cyklistického tímu Bogota Humana na pretekoch v Toskánsku príliš nedarilo, veľkú pozornosť médií si vyslúžili, keď ich skupinová fotografia v „nahých“ dresoch obletela svet. Trikoty, ktoré napodobňujú ženský pohlavný orgán, tiež zdvihli obočie kompetentným orgánom v Medzinárodnej cyklistickej únii (UCI). Je sexizmus v práci alebo je to len lacná reklama? Veď posúďte sami.

”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, ale zlatej farby in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).

Isti barvni odtenek a brez viharja.
Isti barvni odtenek a brez viharja.

V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus v praxi.

Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.
Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.

Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksizma a neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.

ČÍTAJ VIAC: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil

Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.