Hoci sa členom cyklistického tímu Bogota Humana na pretekoch v Toskánsku príliš nedarilo, veľkú pozornosť médií si vyslúžili, keď ich skupinová fotografia v „nahých“ dresoch obletela svet. Trikoty, ktoré napodobňujú ženský pohlavný orgán, tiež zdvihli obočie kompetentným orgánom v Medzinárodnej cyklistickej únii (UCI). Je sexizmus v práci alebo je to len lacná reklama? Veď posúďte sami.
”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, ale zlatej farby in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).
V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus v praxi.
Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksizma a neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.
ČÍTAJ VIAC: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil
Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?