Mercedes tiež predstavil športovú verziu triedy E, Mercedes-Benz E63 AMG, ktorá je ideálna pre náročných manažérov a tých, ktorí si radi občas zašpinia pneumatiky. S výkonom 603 koní a driftovacím režimom je to najvýkonnejšia trieda E vôbec. Je to jeden z najluxusnejších a technologicky najvyspelejších sedanov, aké kedy vyšli na cesty.
Mercedes je oplemenitil trieda E s poblaznelo limuzino Mercedes-Benz E63 AMG. Pod pokrovom zverine iz razreda poslovnih limuzin se skriva 4-litrski twin-turbo motor V8.
Na volja bosta dve izpeljanki, in sicer Mercedes-AMG E63 in E63 S. Prvi se baha s 563 konji (420 kW) in 750 Nm navora, štirikolesnim pogonom 4Matic in pospeškom 3,4 sekunde od 0 do 100 km/h.
Še bolj impresivne številke ima Mercedes-AMG E63 S, ki ima konjušnico, ki šteje kar 603 konje (450 kW) in zmore 850 Nm navora. Do stotice zmore še stotinko hitreje kot ‘osnovna’ različica (3,3 s). Blazneža lahko priganjate do 300 km/h, hitrost pri obeh modelih pa je elektronsko omejena pri 250 km/h.
ČÍTAJ VIAC: Mercedes X-Class: Mercedes útočí s návesom
Moč na kolesa prenaša 9-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko AMG Speedshift. Če vam je do ekonomične vožnje (režim Fuel Economy), lahko odklopite nekaj valjev ter ste tako manj potratni.
Oba modela ponujata Drift Mode, način vožnje, ki omogoča drsenje skozi ovinke in kurjenje gum. Pri močnejši različici se ta aktivira avtomatično, ko je avtomobil v dirkaškem načinu vožnje, ko je ESP, to je elektronski program stabilnosti, deaktiviran in je prestavljanje menjalnika ročno. V tem načinu je pogon zgolj na zadnji dve kolesi, sicer pa je gnan vselej na štiri kolesa (novost) z optimalnim razporejanjem moči glede na razmere.
Mercedes-AMG E63 in E63 S tehtata 1875 oz. 1880 kilogramov, na voljo pa bosta od sredine januára 2017 dalje. V svojo garažo ga boste lahko zapeljali od máj 2017 ďalej.
Galerija – Mercedes-AMG E63:
Viac informácií:
mercedes-amg.com