Autosalóny väčšiny automobiliek aj tento rok prekypujú novinkami a novinky sú rozmiestnené v celej modelovej palete. Ak už, tento rok je v superšportoch a exotikoch menej noviniek a elektromobily už akosi zaujali svoje miesto v povedomí ľudí a kupujúcich a stali sa takmer samozrejmosťou.
Espace rešuje “čast” domačinov
Če gledamo po državah pa je letos presenetljivo malo novosti domačih razstavljalcev, ki so v preteklih letih za največji jesenski avtomobilski dogodek dobesedno “šparali” največja železa, da so jih lahko vrgli v ogenj, letos pa z izjemo nove generacije renault espacea, večjih tržnih novosti ni pripravila nobena znamka. Pri Renaultu so tako poleg prej omenjenega predstavili le še študijskega hibridneža – eolaba in nekaj posebnih različic clia.
ČÍTAJ VIAC: Renault espace – po novom crossoveri priekopník segmentu minivanov
O peugeotu pa je soj salonskih luči prvič ugledal(o) osveženi 508, nekaj športnih in eko različic modelov 208 in 308 ter študijski quartz. O Citroënu pa presenetljivo stavijo le na posebni različici modelov C4 cactus in C1 ob bok katerih so postavili še študijskega štirivratnega kupeja DS divine.
Presenetili Japonci in Korejci
Veliko bolj kot domačini pa letos na salonu izstopajo Japonci in Korejci, ki so v Pariz pripeljali presenetljivo veliko novosti. Honda je tako evropejcem prvič predstavila model HR-V in novega jazza (nerazumljivo pri obeh navajajo da gre še vedno za študijska modela), Hyundai je predstavil povsem novega i20, sestrska kia dobre sorenta tretje generacije. Pri Mazda je soj evropskih salonskih luči prvič ugledal najbolj prodajani roadster vseh časov – MX-5, o Nissan pa ne razkrivajo ambicij v C-segmentu, kamor proti koncu leta zapelje povsem novi pulsar. Suzuki pa je predstavil manjšega suva z znanim imenom vitara.
Tako so prej omenjeni skoraj zasenčili tudi ostale evropske države in proizvajalce, kjer čast stare celine (sicer več kot dostojno) branijo povsem nova generacija VW passata, novi predstavnici B-segmenta: škoda fabia in opel corsa, katerima se pridružuje tudi petvratni mini, Ford pa je predstavil drugo generacijo S-maxa.
ČÍTAJ VIAC: Ford S-max – začetnik športnih enoprostorcev pripravljen na drugi krog
Aja pa še skoraj umrli Smart predstavlja novi generaciji svojih modelov for two in for four. Mercedes pa je prvič pokazal pomanjšanega brata SLS AMG, ki sliši na ime AMG GT. BMW pa se je po poplavi novosti v preteklem letu očitno izčrpal, saj v Parizu v resnici predstavljajo le zgoraj brez različico serije2. Podobno zatišje je letos tudi pri Audi, kjer so predstavili le TT-ja v roadster različici in študijo štirivratnega kupeja na osnovi TT, imenovano sportback.
ČÍTAJ VIAC: Audi TT sportback – dva para vrat tudi za najmanjšega audijevega kupeja
Tudi Angleži in Švedi niso počivali
Angleži pa so svoje dodali v obliki novega land rover discovery sporta a jaguarjevega povratka v D-segment v obliki modelu XE. Ne gre pa pozabiti niti na Italijane in Švede, kjer prvi letos vse stavijo na novega fiata 500X, ki na ceste zapelje v začetku prihodnjega leta, Volvo pa po več kot desetletju na novo generacijo modela XC90, ki k nam zapelje v začetku prihodnjega leta.
ČÍTAJ VIAC: Lamborghini asterion – prvé hybridné superšportové lambo
Pri eksotih vse oči uprte v Lamborghini
Pri eksotih pa zagotovo izstopa hibridni lamborghini asterion, pa čeprav gre šele za študijo, pri Ferrari pa so predstavili zgolj zgoraj brez različico najhitrejše 458 italie, ktorý počuje meno speciale aperta. Porsche pa letos predstavlja (le) prenovljenega cayenna, ki mu je dodal tudi priključno hybridná verzia.
ČÍTAJ VIAC: Specialni ferrari 458 italia dobil različico zgoraj brez, imenovano aperta
Salon (ki je bienalni) za obiskovalce odpre svoja vrata v soboto 4.10., pred dvema letoma pa je privabil 1.231.416 obiskovalcev. Vstopnica za odraslo osebo znaša 14 evrov, če boste na salon peljali še najmlajše pa boste odšteli 22- (odrasla oseba + 1 otrok), oziroma 30 evrov (odrasla oseba + 2 otroka).
Viac informácií:
www.mondial-automobile.com