Pri písaní životopisu je potrebné venovať pozornosť mnohým veciam, takže sa dá ľahko na niečo zabudnúť. Dôvody, prečo si o nás zamestnávatelia nevytvoria najlepšiu mienku, sa skrývajú v maličkostiach.
To, da mora biti življenjepis napisan v slovnično pravilnem jeziku in na način, ki pritegne pozornost delodajalca, že vemo. Direktorji pa velikokrat prave kandidate za razpisano delovno mesto iščejo na podlagi posebnih kriterijev.
Podľa slov J. T. O’Donnell, generalne direktorice podjetja WorkItDaily, objavljenih v reviji Inc., si delodajalci ljudi, ki v svojem življenjepisu ne uporabljajo številk, orišejo kot lažnive. Kandidati bi namreč morali svoje trditve podkrepiti s konkretnimi podatki, kot je denimo odstotek povečanja prihodka, ki bi ga podjetju prinesla kandidatova zaposlitev.
To napako v življenjepisih dela veliko število prosilcev za delo. Posledično šefi podvomijo o njihovih preteklih dosežkih. Če kandidat svojih izkušenj ne more podpreti s številkami, je težko ugotoviti, ali je sploh res kaj dosegel. To pa niti približno ni dobro, saj želi delodajalec izvedeti, kako je kandidat pripomogel k uspehu v prejšnjih službah.
Če nimate ideje, katere podatke v življenjepisu izraziti s številkami, O’Donnellova svetuje, da predstavite preproste informacije, npr. število klicev, ki ste jih vajeni opraviti vsakodnevno.