Každý vníma dôležitosť intímnych vzťahov po svojom. Pre niektorých predstavujú len uspokojenie prvotných inštinktov, iní prisahajú na hlbšie vzťahy a lásku. Vzťahy toho či onoho druhu – všetci ich potrebujeme!
V številnih razpravah tako osebnih in spletnih je pogosto zaslediti boj med izrazoma ljubljenje ali seks. Mnogi so prepričani, da gre za dva različna izraza, mnogi pa temu prepisujejo enak pomen. Že res, da sta ljubezen in seks povezana, namreč dober seks se lahko zgodi brez ljubezni, medtem ko ljubljene ne vključuje nujno seksa. Torej, kaj je ljubljenje in kaj seks?
Pri ljubljenju je vključena ljubezen in je ciljno usmerjena pri iskanju kompleksnih želja, čutenj, ki jih partnerja neverbalno sporočata. Pri ljubljenju gre za združevanje teles, duha, uma, kar omogoča zelo intimno izkušnjo, ki je sam seks ne more preseči. Tu gre za združevanje teles, pri katerih se ustvarjajo nevidne sile skupnega povezovanja, intimnih trenutkov in naklonjenosti, ki jo čutimo drug do drugega. Pri ljubljenju ni nujno, da pride do seksa oziroma spolnega odnosa. Gre za usmeritev globje spolne energije, ki dva človeka poveže bodisi z dotikanje, poljubljanjem. Gre za veliko več kot le fizično dejanje, saj gre za ustvarjanje prostora, ki vključuje popolno izpolnitev.
“Ljubljenje je dejanje, ki je “sestavljeno iz ene same duše, ki prebiva v dveh telesih”.
“Seks blaži napetost, ljubezen jo povzroča,” pravi režiser, pisatelj in igralec Woody Allen.
Seks, ne glede na to, kako neverjeten, čudovit in vznemirljiv je, ni vedno enak ljubezni. Lahko imate spolne odnose s komerkoli, ki ga želite – in ni nujno, da je to nekdo, ki ga imate radi. Seks je sredstvom za dosego cilja. Pri njemu je glavna motivacija – preprosto doseči orgazem, saj gre za prvinski nagon, zadovoljiti svoje potrebe. Potreba po zadovoljitvi in občutek zadovoljstva, ki temu sledi, nista ista kot pri ljubljenju. Pri seksu ni odnosa in želje po spoznavanju globlje intime, temveč gre za preprosto fizično dejavnost, ki se meri z intenzivnostjo stimulacije. Ko nekdo samo seksa, drugega dojema le kot predmet užitka.