Príbeh Volkswagenu Polo sa začal v roku 1975. Polo dobylo svet v piatich generáciách, z ktorých sa predalo viac ako 16 miliónov kusov. Prelomový bol rok 2001, kedy Polo dostalo svoje charakteristické okrúhle svetlomety, vďaka čomu sa stalo najpredávanejším Polom všetkých čias. Rok 2017 nám priniesol už šiestu generáciu Pola, ktoré sa opäť vydalo zviesť masy. Tu je nový Volkswagen Polo (2017), ktorý už jazdí po slovinských cestách.
Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj väčší, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to pre kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, pretože ponuja kopico asistenčnih sistemov.
Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami a široko paleto litih platišč odločil nagovoriti mladšie publikum, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.
Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 do 115 koní. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 litra in imata 80 resp 95 koní. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na Zemný plyn. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 konských síl.
Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo različico GTI, moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Beats a R-Line Edition, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.
ČÍTAJ VIAC: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA
Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti a pohodlie med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.
Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)
Viac informácií:
volkswagen.de