V oblasti grafického a priemyselného dizajnu sme už videli mnoho nevšedných vecí, no samotné tetovanie na produkte medzi ne ešte nepatrí. Sébastien Mathieu tak svojou sériou 25 unikátnych fliaš whisky na tetovanom obrázku nastavuje nové míľniky.
Lastnik pariškega tatu studia Le Sphinx Sébastien Mathieu je za priznano znamko žlahtne pijače J&B ustvaril prav posebni videz. Steklenice, odete v trpežni lateks kožne barve, je okrasil s pomočjo sodobne tehnike tetoviranja z električnimi iglami. Za končanje vsake barvite in nadvse realistične mojstrovine je tako potreboval potrpežljivih 20 ur dela.
Ideja se je porodila izhajajoč iz dejstva, da se je pijača J&B Rare Scotch Blend v Londonu pojavila v 2. polovici 16. stoletja pod okriljem trgovcev Justerini & Brooks. Hkrati se je v istem obdobju trend tetoviranja iz kraljeve vojaške mornarice razširil po celem mestu, pri čemer je vrhunec doživel leta 1862 s tetovažo princa Bertieja, ki je kasneje postal kralj Edvard VII, in je poskrbel za pravo navdušenje višjega sloja po celi Evropi.
Kot navdih za slavljenje tega obdobja se je tako francoski studio Button Button povezal z Mathieujem, njegove oblikovno izjemne stvaritve v ličnih lesenih škatlah pa so na ogled v Public Drugstore in nakupovalnem centru L’éclaireur Rue Herold v Parizu.
Minister zdravotníctva varuje: Nadmerná konzumácia alkoholu je zdraviu škodlivá!