fbpx

Obchodná myšlienka londýnskeho obchodu: 4000 produktov známych značiek vyrobených z plsti... šitých ručne!

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Ak by ste išli okolo The Cornershop v Londýne, na prvý pohľad by ste cez vitríny videli len obyčajný obchod s potravinami, plný bežných plechoviek koly, škatúľ cereálií a časopisov. Až pri bližšom pohľade by ste si uvedomili, že v skutočnosti sú všetky výrobky šité z mäkkého filcu. Lucy Sparrow so skvelým podnikateľským nápadom vytvorila najjemnejší pop-up obchod na svete, ktorý ponúka viac ako 4000 známych značiek vyrobených z plsti.

Mlada angleška umetnica Lucy Sparrow rada šiva. In to je nepretrgoma počela tudi zadnjih sedem mesecev. V tem času je sešila več kot 4000 živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk iz filca. Tako je vogalno trgovinico v Bethnal Greenu v vzhodnem Londonu napolnila z vrečkami čipsa in zamrznjene zelenjave, z revijami, škatlicami cigaret, čokoladicami, pločevinkami in sladkarijami – vsemi sešitimi na roke, vsemi unikatnimi in vsemi neizmerno mehkimi.

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.
Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Lucy je svojo poslovno idejo izvedla s pomočjo Kickstarterja. Na njem je zbrala približno 13.500 evrov, s katerimi se je lahko lotila replike tipične britanske trgovine z živili. Tako je ustvarila The Cornershopnajmehkejšo trgovinico na celem svetu, v katerem je celo blagajna iz mehke klobučevine in ki v resnici deluje kot umetniška instalacija in stalni razstavni prostor Lucyjinih drobnih unikatnih umetnin.

Skozi celoten avgust v trgovini The Cornershop svoja živila/umetniške izdelke prodaja Lucy Sparrow sama, naročite pa jih lahko tudi v njeni spletni trgovini. Več projektov Lucy Sparrow lahko poiščete tu.

Za pokušino pa si nekaj izdelkov, ki jih vsakodnevno kupujete v svoji lokalni trgovini, oglejte v naši fotogaleriji!

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.