Renault Captur se pri nas in drugod po Evropi prodaja kot vroče žemljice. Je seveda najbolj zaželeni križanec v segmentu in peti najbolje prodajani Renault. Osvojil je predvsem ženske v srednjih letih, ki imajo Capturja kot drugo vozilo v gospodinjstvu. Všeč je tudi aktivnim upokojencem z odraslimi otroki, ki so že zapustili domače gnezdo. Priljubljen je zaradi višjega položaja sedenja, s prenovljenim in svežim videzom pa se bo zagotovo prikupil tudi mlajšim generacijam.
Spremembe pri Capturju ne izstopajo na prvi pogled, saj je bolj kot zunaj prenovljen znotraj. Spremembe prednjega dela zajemajo prepoznavni podpis žarometov v obliki črke C in prepoznavno kromirano masko z Renaultovim logotipom. Zadek ima zdaj nov odbijač s kromirano letvijo in LED-luči v 3D-tehnologiji, kjer je prav tako moč opaziti svetlobni podpis v obliki črke C. Captur tudi s to osveženo generacijo polaga poseben poudarek na personalizacijo avtomobila. Zunanjost ima kar 30 različnih barvnih kombinacij z možnostjo dvobarvne karoserije. Za najbolj izbirčne so dodali še tri nove barve in tako bo odločitev za barvo še težja.
Tokratna novost je predstavitev opreme Initiale Paris v Capturju. Gre za najbolj opremljene avtomobile, ki nudijo vse, kar Renault v tem trenutku premore. Ima posebno ametistno črno barvo, kromirano masko in notranjost, obdano z usnjem. Ima aktivne LED-žaromete in posebna platišča v obliki diamanta, z malo domišljije pa lahko v njih vidite celo podobo z Eiffelovej veže.
Pri prenovi notranjosti so prisluhnili dosedanjim pripombam in jih odpravili. Materiali so kakovostnejši a prijetnejši na otip. Sedeži imajo izboljšan bočni oprijem, še posebno pozornost pa so namenili predalu na armaturni plošči, ki zdaj ne ropota in ne povzroča tako imenovanih čričkov. Tudi notranjost si je mogoče individualizirati, obstaja tudi dvobarvna kombinacija, sicer pa vam je na voljo kar 6 različnih paketov za notranjost. Da bi Captur postal kar najbolj uporaben, si za doplačilo lahko omislite sredinski naslon za roko s predalom, strešni potovalni kovček ali celo nosilec za kolesa.
Prostornost je še ena prednost, ki jo ima Captur pred neposrednimi tekmeci. Velikost prtljažnega prostora je 377 litrov, ki ga je mogoče razširiti na prek 1200 litrov. Na voljo je kar 9 različnih odlagalnih površin, spredaj pa je tudi tokrat nameščen inovativen izvlečni predal z 11,5 litra zväzkov.
Tehnologija je bila v celoti posodobljena, kot dodatno k že poznani opremi pa lahko omenimo sistem za nadzor mrtvega kota a sistem samodejnega parkiranja, ki bo marsikomu olajšal to opravilo. Šest zvočnikov a globokotonec so del kompleta vrhunskega proizvajalca BOSÝ, ki si ga avdiofili lahko vgradite v Capturja.
Bencinska agregata sta na voljo dva, in sicer z močjo 66 kW (90 KM) a 87 kW (120 KM). Šibkejši je na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, pri močnejšem pa lahko izberete tudi avtomatski EDC-menjalnik z dvojno sklopko. Dizelska agregata sta prav tako dva, šibkejši s 66 kW (90 KM) in močnejši z 81 kW (110 KM) moči, ki sta prav tako na voljo z že omenjenima menjalnikoma.
Pri vseh različicah so na voljo 4 nivoji opreme z imeni Zen, Intens, Vonku in najprestižnejši paket opreme Initiale Paris. Vstopna cena Capturja z opremo Zen in bencinskim agregatom TCe 90 znaša 15.490 evrov. Najprestižnejša različica Initiale Paris z agregatom Energy dCi 90 in avtomatskim menjalnikom pa 24.490 evrov.
ČÍTAJ VIAC: BMW CONCEPT LINK: POGLED V PRIHODNOST
Galerija slik: Renault Captur
Viac informácií:
renault.si