fbpx

Reštaurácia, kde nikdy nedostanete to, čo ste si objednali

Dostali ste niekedy v reštaurácii niečo, čo ste si neobjednali? A presne tieto frustrácie využila japonská reštaurácia vo svoj prospech. Zamestnávali ľudí s demenciou, ktorí vám takmer nikdy neprinesú to, čo ste si objednali.

‘Restavracija napačnih naročil’ se je nedavno odprla v Tokiu. V njej so zaposlili ljudi z demenco, namen restavracije, ki je poskusno delovala od 2. do 4. junija, pa je, da vam natakar ali natakarica prinese hrano ali pijačo, ki je niste naročili.
Gost je ob vstopu v restavracijo obveščen o posebnostih zaposlenih, cilj tega pa je sprejemanje in dojemanje ljudi, ki trpijo za to boleznijo.

ČÍTAJ VIAC: NUTELLA CAFÉ: PRVA RESTAVRACIJA, POSVEČENA NUTELLI


Tako je blogerka Mizuho Kudo, ki je obiskala restavracijo, naročila hamburger, dobila pa cmoke gyoza. Kljub temu je bila navdušena nad izkušnjo, pa tudi cmoki so bili okusni.
Avtor ideje  v septembru načrtuje še eno takšno pop-up restavracijo, ki bo posvečena svetovnemu dnevu Alzheimerova choroba.

Galerija – Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.