Shu Lea Cheang predstaví svoju prácu s elektronickým odpadom v Galérii Kapelica, ...
Shu Lea Cheang bo v Galeriji Kapelica predstavila svoje delo z e-odpadki, kompostom in bioorgazmom. V predstavitvi ‘Compost Your Orgasm Trash’, katere ime je vzeto iz intervjuja z Matthewom Fullerjem, objavljenim v reviji Mute 2012, bo umetnica predstavila skupinski projekt ‘UKI’ (2009 – 2011), ki je nadaljevanje kultnega cyber – trash filma ‘I.K.U. ‘, v katerem so odrabljeni replikanti odvrženi
kot e-odpadki in kjer se korporativno pornografsko podjetje GENOM umakne v biomrežo, sestavljeno iz rdečih krvnih celic, ki funkcionirajo kot računalniške enote. Shu Lea je zaslovela s projektom ‘BRANDON’ (1998 – 1999), prvim spletno-umetniškim projektom, ki ga je naročil in tudi odkupil Muzej Guggenheim v New Yorku. V svojih delih Cheangova surfa med fuzijami spolov, kiber kriminalom, sex replikanti in korporativnim pohlepom. Trenutno je Cheangova na rezidenci TAQ (Technologies au quotidien) v Parizu, kjer raziskuje zemeljske črve in njihov viharen ljubezenski odnos s kompostom.
Povezave:
http://www.mauvaiscontact.info/
http://www.metamute.org/editorial/articles/compost-your-orgasm-trash
BRANDON http://brandon.guggenheim.org
I.K.U. http://i-k-u.com
UKI http://u-k-i.co
La Graine et Le Compost http://www.gaite-lyrique.net/theme/taq8-la-graine-et-le-compost-par-refarm-the-city-greenrush
O avtorici:Shu Lea Cheang je multimedijska umetnica, ki se loteva številnih obširnejše zastavljenih medmrežnih instalacij in performansov. Njeno delo se giblje med mediji kot so film, video, mrežne instalacije in različnimi vmesniki, ki raziskujejo ‘…etnično stereotipiziranje, naravo in preobilje popularnih medijev, moč institucij (še posebej vladnih), rasne odnose in seksualno politiko.’
V zadnjih desetletjih se je razvila v pomembno figuro na področju novomedijske umetnosti in je ena pomembnejših multimedijskih umetnic, ki se ukvarjajo z multidisciplinarnimi študijami. Njeno delo je unikatno v dopuščanju gledalčeve interakcije. Najbolj je znana po svojem individualnem pristopu na področju umetnosti in tehnologije ter ustvarjalnem prepletanju socialnih tem z umetniškimi metodami.
Pogosto se loteva znanstveno-fantastičnih zgodb, v katerih potuje med trdim in mehkim, seksom in politiko, fikcijo in realnostjo, fantazijo in resničnostjo… Njeno delo raziskuje različne tematike in formate: Locker Baby Project’ [o klonskem in človeškem spominu/emociji] (2001-2012, NTT [ICC], Palais de Tokyo, ELMCIP), ‘Agliomania [o spekulativni ekonomiji]‘ (2007-2011, PAN, Napoli, Wealth of Nations, Novi Sad), ‘MobiOpera‘ [o kolektivnem mobilnem filmu] (2007, Sundance New Frontier), ‘Moving Forrest’ [12-urni performans] (Transmediale.08, planirano za London 2012). Vpeljala in sofinancirala je medijske skupnosti kot so Kingdom of Piracy (od 2001), TAKE2030 (od 2003), Mumbai Streaming Attack (od 2004), AKA the castle (2008), LaptopsRus (od 2009) in CycleX (2012 ).
Foto: Uplink, Tokyo
Projekt so podprli: Ministrstvo za kulturo RS, MOL – Oddelek za kulturo, ŠOU v Ljubljani