fbpx

Dysmorfia Snapchat: Dospievajúci podstupujú operácie, aby dosiahli vzhľad filtrov Snapchat

Najstniki se odpravljajo na operacije, da bi dosegli videz fantazijskega sebe na najljubših Snapchat filtrih.

Posadnutosť sociálnymi sieťami, fotkami a zobrazovaním ideálneho ja ukázala svoje zuby v pravom slova zmysle, keď tínedžeri chodia na plastické operácie, aby dosiahli vzhľad svojich obľúbených filtrov. V akom svete to žijeme?

Obsesija s sodobno tehnologijo in vsem tistim, kar nosi s seboj, je začela vse bolj močno vstopati v našo podzavest. Plastična kirurginja dr. Neelam Vashi je skovala izraz ‘snapchat dismorfija’, zaskrbljujoč trend mladostnikov, ki želijo s plastično operacijo doseči videz, kot ga imajo na svojih najljubših Snapchat filtrih.

Mladostniki želijo doseči videz filtrov.
Mladostniki želijo doseči videz filtrov.

V nedavno objavljenem članku o filtrih in urejanju fotografij, ki so postali norma, ki spreminja razumevanje lepote ljudi po svetu, je ugotovila, da z uporabo funkcij za urejanje fotografij na Instagramu, s filtri na Snapchatu a Facetunu posamezniki ‘posnemajo’ posvetovanje s plastičnimi kirurgom – v trenutku spremenijo obliko svojega obraza, videz pričeske, zob …

Mladostniki, kot piše, s seboj na kirurške posvete prinašajo fotografije, posnete pod določenim koti ali razsvetljavo.  Gre za slike, ki so nerealne, saj pacientom postavljajo nerealna pričakovanja, ker želijo doseči fantazijsko različico samih sebe.

Kaj želite pri sebi spremeniti?
Kaj želite pri sebi spremeniti?

Zmožnost, da ‘spremenimo sami sebe’, je postala nov način, kako pristopiti k operaciji. Vashi pravi, da je bila pred popularnostjo sebkov najpogostejša pritožba tistih, ki so želeli poseg rinoplastike, grba na nosu. Danes pa je naraščajoče zanimanje za ‘popravljanje’ asimetrije nosu in obraza, skupaj z rinoplastiko a presaditvami las, ki so priljubljene zahteve za izboljšanje videza.

Viac informácií

Viac informácií:
jamanetwork.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.