fbpx

Táto roztomilá vianočná reklama dokazuje, že existujú veci, ktorým nerozumieme, kým sa nestaneme rodičmi

Všetci sme mali pocit, že nás rodičia zahanbia. Ale po tejto novej vianočnej reklame budete túžiť zažiť viac týchto krásnych chvíľ. prečo? Pretože niektoré veci pochopíme, až keď sa sami staneme rodičmi.

Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, pripoveduje zgodbo o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.

Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.
Šele ko postane sam oče, lahko zares razume.

V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.