Hyundai je už niekoľko rokov „veľkým“ hráčom na európskom trhu a súdiac podľa nového i20, jeho cesta stále stúpa. Nový model, ktorý sa kedysi volal Getz a predstavoval oveľa priemernejší a priemernejší model segmentu B, je po dizajnovej stránke o svetelné roky pred svojim predchodcom, no zároveň ponúka aj konkrétnejší obsah.
Oblikovno vzporednic z modelom, ki je pravkar odšel v pokoj, ne gre iskati, saj jih skoraj dobesedno ni. Pri novem hyundaiju i20 je bilo prav vse skonstruirano in oblikovano na novo, formulár to je izredno moderna in nakazuje oblikovne smernice te znamke v prihodnje.
Prednji del riše veliko ostrejše poteze, luči se skupaj z motorno masko veliko modernejše, piko na i pomenijo LED denné svietenie in smerokazi v stranskih ogledalih v isti tehniki. Na boku so poteze čopiča podobno ostre kot spredaj, veliko posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavlja C-stebriček, ktorý je odet v klavirsko črnino, zaradi katerega daje vtis plavajoče strehe, obenem pa bok vozila deluje še veliko elegantnejši in daje pridih višjega cenovnega razreda ali segmentov.
Zaradi ostrejših linij deluje avto veliko bolj odraslo in dobro skriva, da se je v vse smeri (z izjemo višine) nekoliko potegnil. Meter tako pokaže 40 mm več v dolžino, 24- v širino in 45 milimetrski prirastek pri medosni razdalji. V višino pa ga je kot rečeno manj za 16 mm. Znotraj to pomeni nadpovprečno prostorno potniško kabino, ki presega meje B-segmenta tudi ko je govora o prostoru za noge v drugi vrsti, enako pa velja za kmeň, ki v osnovi meri 326- (prej 295 l) enostavno pa ga je mogoče povečevati vse do 1.042 litrov.
Tudi znotraj so se oblikovalci odločili zgodbo pisati povsem na novo in rezultat tega je moderna sredinska konzola, ki je skupaj z oblazinjenjem sedežev na voljo v štirih rôzne barvnih odtenkih, armaturka je nekoliko asimetrična in obrnjena proti vozniku, materiali in končna izdelava pa sta vsaj za razred boljša kot prej. Korak naprej je bil narejen tudi na področju opreme in napredne tehnike, saj si je po novem tudi pri i20 mogoče omisliti opremo, ki je bila prej rezervirana za večje hyundaijeve modele. Med takšno sodijo: ogrevan volanski obroč, veliko električno pomično panoramsko okno z zastorom, sedem palčni osrednji zaslon občutljiv na dotik, sistem za zaznavo voznega pasu LDWS, itd.
Osnovni opremski paketi so štirje, že osnovni pa ponuja vse najnujnejše (klimo, audio napravo, priključke AUX, USB, senzor tlaka v pnevmatikah) in še kakšen “cukrček” v obliki sistem za pomoč pri speljevanju v klanec – HAC in žarometov s funkcijo “follow me home”. Višje po opremski tabeli, ko plezamo, pa v opremo preidejo tudi LED dnevne luči, vzvratna kamera ter prej omenjeni: ogrevan volanski obroč veliko panoramsko okno in sistem LDWS. Komur tudi to ni dovolj se lahko odloči tudi za usnje in tovarniško navigacijo.
Pri motorjih je po novem na voljo pet motorjev (trije bencinski in dva dizelska) z razponom moči od 55 – 74 kW, proti koncu leta pa bo ponudbo obogatil še prvi bencinski turbo motor pri tej znamki, v obliki 1,0-litrskega T-GDI, ki bo razvijal 88 kW in 170 Nm. Menjalnik je le pri osnovnem bencinarju (1,25i) pet stopenjski ročni, pri vseh ostalih pa ima prestavno razmerje več. Pri 1,4-litrskem bencinarju si proti doplačilu 1.430 lahko stranka omisli tudi prestavno avtomatiko.
ČÍTAJ VIAC: Hyundai i20 – mestské dieťa s ambíciami byť viac
Ceny začať o 11.970 evrih na benzín a 13.970 evrih na dizelski strani, trenutno pa vam na cene po ceniku pri vseh različicah priznajo še dodatnih 1.200 popusta plus petletno garancijo brez omejitve km.
V ankete nižšie - hlasujte za automobilovú novinku roka - 2015
[total-poll id=138905]
Viac informácií o modeli:
www.hyundai.si/novi_hyundai_i20