BMW pre reklamnú kampaň na športový model M2 použilo koncept klasickej hry piatich hrncov a lopty, namiesto toho použilo model Gigi Hadid a jeho autá. Môžete práve teraz nechať oči na jednom z najžiadanejších modelov, Gigi Hadid, alebo váš zrak uteká na Laguna Blue BMW M2? Hoci ide o rečnícku otázku, táto úloha nie je ani zďaleka jednoduchá. Zistíte, do ktorého z piatich BMW M2 Coupé Gigi sedel?
Ugotoviš, v kateri BMW M2 Coupé je sedla seksi Gigi Hadid? Poznate igrico, ko nekdo pod enega izmed petih lončkov skrije kroglico in jih meša med seboj, vi pa morate menjave pozorno spremljati in na koncu skušate pokazati na tistega s kroglico? Tega koncepta se je za najnovejši propagačné video za športni model M2 poslužil BMW. Namesto kroglic in lončkov pa je kot rečeno uporabil svoje modele v Laguna Blue modri barvi in ta hip enega najbolj vročih modelov/manekenk, Gigi Hadid.
ČÍTAJ VIAC: Audi si robí srandu z Mercedesu v reklame na model Audi A4
Če bi vam v običajni situaciji dejali ali lahko držite pogled na tej 20-letni lepotici, to ne bi bila težka naloga, saj moški od nje kar ne morejo odlepiti pogleda, a BMW nam je dodobra otežkočil zadevo. Ugotovite, v katerem BMW-ju M2 sedi Gigi? Ste prepričani v svojo izbiro? Rešitev najdete na eyesongigi.com.
Morda boste to lažje ugotovili s pomočjo 360° posnetka z Gigi Hadid in BMW M2 Coupé:
Viac informácií:
eyesongigi.com