fbpx

Táto spoločnosť vytvára rad oblečenia pre ľudí so špeciálnymi potrebami

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

So všetkými inováciami v módnom priemysle, ktorých sme svedkami, bol tento rok vydaný – tentoraz o niečo užitočnejší a priateľskejší pre ľudí so špeciálnymi potrebami – jarná kolekcia oblečenia Adaptive Collection, vytvorená pre ľudí s rôznymi úrovňami schopností.

Hoci je število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o oblečenie, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so nohavice, oblečenie, suknjiči, krídla, tričká, Šortky, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, ki omogočajo lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah a zgornjih kosih oblačil.

V galéria si lahko ogledate, kakšen korak k rovnosť v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Viac informácií

Viac informácií:
global.tommy.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.