Medzi ženevské svetové premiéry patrí aj dvojmiestny roadster či kupé Renaultu s príznačným názvom Wind. Veter sa podľa nás vyrába na báze twinga a bude sa vyrábať aj v Novom Meste. Určite najzaujímavejšia je jeho skladacia strecha, ktorá je na rozdiel od konkurencie vyrobená z jedného kusu; používa...
Med ženevskimi svetovnimi premierami je tudi Renaultov dvosedežni roadster oziroma kupe s pomenljivim imenom Wind. Veter, po naše, je izdelan na osnovi twinga in ga bodo prav tako izdelovali v Novem mestu. Zagotovo je najbolj zanimiva njegova zložljiva streha, ki je za razliko od konkurence izdelana iz enega kosa; uporablja podoben sistem zapiranja in odpiranja kot Ferrari 575 Superamerica. Prednost novega sistema je v tem, da ostane velikost prtljažnika (270 litrov) nespremenjena ne glede na “veter v laseh”, za premik pa porabi zgolj 12 sekund. Pod motornim pokrovom bodo najverjetneje že znani motorji z vrha twingove palete: zagotovo bo med njimi 1,6-litrski bencinski motor z 98 kilovati. Notranjost novinca bo prestižnejša od tiste v twingu, zaradi česar bo tudi cena višja, a za uspeh avtomobila na trgu upajmo, da ne previsoka.