fbpx

Vive, náramok „head to party“, urobí triezvy názor za vás

Náramok Vive sa postará o vašu bezpečnosť, kým sa budete baviť. Nie, nie je to príliš úzkostlivá mama, nie. 2, ale prsteň, ktorý monitoruje mieru alkoholizmu a dehydratácie a ktorý z času na čas zatrasie, aby skontroloval váš stav. Klepnutím vypnite tiché bzučanie, aby ste potvrdili, že ste v poriadku. Ak tak neurobíte, Vive upozorní vašich priateľov, pretože predpokladá, že ste precenili svoje schopnosti piť.

Náramok ima namreč politiko ‘pogojnega izpusta’, če se ji ne javite (beri jo deaktivirate), prek aplikacije sproži alarm pri prijateljih, ki ‘na terenu’ preverijo v kakšnem stanju ste. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je bila zapestnica narejena za mlade, pri katerih je alkohol eden glavnih krivcev za spolne napade, prste pa ima vmes tudi pri številnih prometnih nesrečah.

Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.
Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.

Pitje in zabava sicer nista nujno slaba v samem jedru, a alkohol, sploh ko ga je preveč, ima to sposobnost, da iz ljudi dela marsikaj. Cilj Vive je, da stopi v čevlje zapestnic, ki jih sicer poznamo kot vstopnice za koncerte in zabave. Ko jo imamo enkrat na roki, jo preko aplikácie povežemo s svojim Facebook profilom in sinhroniziramo z družbo s katero smo prišli.

ČÍTAJ VIAC: Frozen Beer Slushie Machine: stroj, ktorý robí pivnú penu kráľovskou

Če malce parafraziram gre za aplikacijo »vsi skrbimo za enega, eden skrbi za vse« in ki poleg predoziranja prijatelja javi še njegovo umiestnenie, tako da tudi na masovkah iskanje omaganca ne bo kot iskanje igle v senu.

Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.
Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.

Čeprav je zaenkrat le koncepcie, ki je dobil nagrado na Microsoftovem sejmu Research Design 2014, pa je zapestnica Vive nekaj, kar mladina v prihodnosti potrebuje. Zakaj, si poglejte v videu.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.